Zmiany w algorytmie Google. Wyszukiwarka sprzyja stronom przystosowanym do smartfonów

Zmiany w algorytmie Google. Wyszukiwarka sprzyja stronom przystosowanym do smartfonów

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. logo Google
Google zmienił swój algorytm wyświetlania wyników wyszukiwania. Teraz promowane będą strony, które są przystosowane do przeglądania na urządzeniach mobilnych. To największe zmiany od dwóch lat - podaje "New York Times".
Przystosowanie do wyświetlania w trybie mobilnym Google dostał do jednego z ok. dwustu czynników, które są brane podczas wyświetlania wyników wyszukania. Premiowane będą witryny, które przykładowo automatycznie dostosowują swoją wielkość do małych ekranów.

Najpopularniejszy sposób korzystania z sieci

W ostatnich latach smartfony stały się głównym urządzeniem do łączenia się z internetem. Dziennik przytoczył także badania firmy eMarketer, według których tylko w Stanach Zjednoczonych w ubiegłym roku było 134 mln mobilnych użytkowników.

Nie wiadomo, jak zmiany wpłyną na wyniki w wyszukiwarce Google, ponieważ algorytm jej pracy jest objęty tajemnicą.

"New York Times"