Google zmienił swój algorytm wyświetlania wyników wyszukiwania. Teraz promowane będą strony, które są przystosowane do przeglądania na urządzeniach mobilnych. To największe zmiany od dwóch lat - podaje "New York Times".
Przystosowanie do wyświetlania w trybie mobilnym Google dostał do jednego z ok. dwustu czynników, które są brane podczas wyświetlania wyników wyszukania. Premiowane będą witryny, które przykładowo automatycznie dostosowują swoją wielkość do małych ekranów.
Najpopularniejszy sposób korzystania z sieci
W ostatnich latach smartfony stały się głównym urządzeniem do łączenia się z internetem. Dziennik przytoczył także badania firmy eMarketer, według których tylko w Stanach Zjednoczonych w ubiegłym roku było 134 mln mobilnych użytkowników.
Nie wiadomo, jak zmiany wpłyną na wyniki w wyszukiwarce Google, ponieważ algorytm jej pracy jest objęty tajemnicą.
"New York Times"
Najpopularniejszy sposób korzystania z sieci
W ostatnich latach smartfony stały się głównym urządzeniem do łączenia się z internetem. Dziennik przytoczył także badania firmy eMarketer, według których tylko w Stanach Zjednoczonych w ubiegłym roku było 134 mln mobilnych użytkowników.
Nie wiadomo, jak zmiany wpłyną na wyniki w wyszukiwarce Google, ponieważ algorytm jej pracy jest objęty tajemnicą.
"New York Times"