Zastój gospodarczy spowodowany szerzącą się pandemią koronawirusa dotyka wielu branż. Największe światowe koncerny starają się wspierać walkę z COVID-19 za pomocą dotacji dla instytucji medycznych, produkują sprzęt dla medyków i rozdają im darmowe posiłki. Google postanowił przygotować także zbiór przydatnych informacji, które mogą pomóc w prowadzeniu firmy w trudnych czasach.
Zminimalizuj straty
Dzięki zebranym na specjalnie przygotowanej stronie poradom, przedsiębiorcy dowiedzą się, w jaki sposób przenieść działanie swojej firmy do internetu. Oczywiście nie zawsze jest to możliwe, ale nawet wtedy, gdy firma działa w gałęzi usług, czy innym najmocniej dotkniętej branży, dzięki stronie będzie można dowiedzieć się, w jaki sposób komunikować klientom wszystkie zmiany, które zachodzą w przedsiębiorstwie.
Strona została podzielona na cztery kategorie: komunikacja z klientami, komunikacja z pracownikami, praca zdalna oraz dostosowanie reklam. W każdej z kategorii przedsiębiorcy znajdą listę porad, które warto zastosować, aby firma mogła funkcjonować jak najbardziej płynnie. Wiele ciekawych informacji znajdą tutaj nie tylko pracodawcy, ale także pracownicy. W zakładce "praca zdalna" coś ciekawego znajdzie większość osób, które, chociaż część pracy wykonują na komputerach.