Jak ułatwić sobie prowadzenie sklepu internetowego?
Artykuł sponsorowany

Jak ułatwić sobie prowadzenie sklepu internetowego?

Zakupy internetowe
Zakupy internetowe / Źródło: Pexels
Jeszcze niedawno prowadzenie sklepu internetowego było traktowane jako dodatkowa działalność. Od kilku lat ten trend się zmienia, a pandemia przyspieszyła jeszcze rozwój e-commerce. Teraz firmy coraz częściej przenoszą swój biznes do sieci, minimalizując koszty. W jaki sposób założyć sklep internetowy, aby cały proces przebiegł spokojnie i bezpiecznie?

Najłatwiejszym sposobem założenia sklepu internetowego jest skorzystanie z gotowych ofert. Nie bójmy się takiego rozwiązania – nad powstaniem gotowych szablonów pracują doświadczeni specjaliści, którzy z pewnością wiedzą, w jaki sposób przygotować sklep internetowy, by zoptymalizować działania i ułatwić korzystanie użytkownikom.

Zanim jednak wybierzemy platformę e-commerce, zorientujmy się co oferuje, ile lat funkcjonuje na rynku, z jakich funkcji możemy skorzystać czy w jaki sposób jest zintegrowana z systemem płatności i dystrybucji.

Czy grafika będzie odpowiednia?

Każdy z nas ma inny gust, w związku z czym mamy też inną wizję wyglądu sklepu internetowego i usług, jakie powinien oferować. Dlatego w idosell.com/pl/ opracowano różne pakiety wdrożeniowe. Dzięki temu każdy ze sprzedawców może dostosować do swoich wymagań i budżetu, jakim dysponuje m.in. wygląd graficzny, poszczególne funkcje czy czas wdrożenia sklepu internetowego. Nawet jeśli nasz budżet jest niewielki, można skorzystać z darmowych, gotowych, standardowych szablonów i bez żadnych dopłat uruchomić swój sklep internetowy.

Co, jeśli żaden z oferowanych pakietów nie spełni naszych oczekiwań? Wówczas IdoSell proponuje całkowicie spersonalizowane wdrożenia. Dodatkowo, każde wdrożenie może być realizowane w opcji pod klucz co oznacza, że wprowadzaniem poszczególnych ustawień zajmują się specjaliści, skracając tym samym czas konfiguracji panelu. Project Manager będzie natomiast od początku do końca nadzorował projekt, dbając o terminowe wdrożenie.

Czy to jest drogie?

Prowadzenie profesjonalnego sklepu internetowego to również koszty, jednak i tu możemy dopasować je do naszych możliwości. IdoSell proponuje kilka rodzajów abonamentu, dzięki czemu opłaty dostosowują się automatycznie do potrzeb sklepu internetowego. Możemy wybrać nieograniczone możliwości skalowania oraz trzy warianty rozliczeń, w zależności od tego, na jakim etapie znajduje się nasz biznes. Dla początkujących sprzedawców proponowany jest plan Smart CLOUD, który w każdej chwili można zmienić na dowolny inny.

A co, jeśli coś się zepsuje?

Każdy, kto prowadzi biznes, zna się na swojej dziedzinie i niekoniecznie musi interesować się zapleczem działania sklepu internetowego czy sposobem wdrażania odpowiedniej funkcji. To może wywoływać niepokój przed rozpoczęciem sprzedaży online. IdoSell posiada jednak własny, profesjonalny dział webmasterów, który zapewnia bezpieczeństwo techniczne przy obsłudze sklepu.

Specjaliści zapewniają też realizację wizji klientów. Jeśli więc zauważysz, że w prowadzeniu sklepu internetowego brakuje ci jakiejś funkcji, albo musisz zmienić jego wygląd, najlepsi artyści, webmasterzy, konsultanci, programiści i administratorzy będą do twojej dyspozycji. Dzięki doświadczeniu całego zespołu można być pewnym, że każdy nasz pomysł zostanie wdrożony szybko i efektywnie, a przede wszystkim bezpiecznie.

Nieograniczone wsparcie techniczne daje niewątpliwy komfort w prowadzeniu sprzedaży online. Jest on tym większy, że wsparcie przekazywane jest w formie audio, wideo i tekstowej, w ramach intuicyjnego narzędzia. IdoSell organizuje także cykliczne webinary czy szkolenia dla swoich klientów.

Czy to jest bezpieczne?

Opierając cały swój biznes na sprzedaży internetowej musimy mieć pewność, że nikt nam się do sklepu nie włamie, sklep nam nie zniknie, ani nie będzie dochodziło do ciągłych awarii. Ogromne znaczenie ma również bezpieczeństwo danych, jakie są przetwarzane podczas transakcji.

Korzystając z IdoSell, o to również nie musimy się martwić – standardowo stosowany jest tu Certyfikat SSL, bez dodatkowej opłaty. Co istotne, Certyfikat SSL nie tylko potwierdza bezpieczeństwo zakupów w sklepie internetowym, ale i wpływa na wyższe jego pozycje w wynikach wyszukiwania.

Nie bez znaczenia jest wysoka dostępność serwisu. W IdoSell gwarancja dostępności wynosi blisko 100% SLA (Service Level Agreement). Dodatkowo, dzięki wielokrotnemu "backupowi", czyli kopiom zapasowym, które są przechowywane w różnych lokalizacjach, dane są zawsze dobrze chronione. Technicy dbają o bezpieczeństwo, natomiast administratorzy o serwer sklepu internetowego, optymalizując jego pracę i eliminując potencjalne utrudnienia.

Jak widać, prowadzenie sklepu internetowego, który jest oparty o sprawdzone rozwiązania, przynosi wiele korzyści, a przede wszystkim ułatwia wdrożenie sprzedaży online. Jeśli jeszcze do tego można bez dodatkowych umów korzystać z tanich usług kurierskich i systemów płatności z jedną z najniższych prowizji na rynku, to pozostaje już tylko wybrać odpowiedni pakiet i zacząć działać.

Źródło: IdoSell
+
 1

Czytaj także