We wtorek 27 kwietnia doszło do awarii Microsoft Teams. Internauci za pośrednictwem strony downdetector.pl skarżyli się, że nie mogą korzystać z usług, a problemy występują już przy próbach logowania. Na wykresie na wspomnianej stronie wyraźnie widać, że wzrost zgłoszeń był odnotowany około godziny 12:00.
Awaria Microsoft Teams
Microsoft odniósł się do sprawy za pośrednictwem mediów społecznościowych. Przedstawiciele firmy publikowali najnowsze informacje dotyczące awarii na Twitterze. W krótkich wpisach podano, że awaria miała charakter globalny. Zapewniono, że pracownicy firmy podejmują działania w celu ustalenia źródła występujących problemów. Po godz. 14:00 podano, ze główna przyczyna braku dostępu do Microsoft Teams została zidentyfikowana. Kilkadziesiąt minut później potwierdzono, że usługa działa zgodnie z oczekiwaniami.
Wygląda na to, że jednak wciąż część internautów musi zmagać się z utrudnionym dostępem do Microsoft Teams. Po godz. 15:00 na stronie downdetector.pl wciąż pojawiają się raporty o występujących trudnościach podczas próby korzystania z usługi. Z pewnością skala problemu jest jednak mniejsza niż początkowo.
Osoby, które wciąż nie mają dostępu do wszystkich funkcjonalności, mogą uzyskać szczegółowe informacje w centrum administracyjnym.
Czytaj też:
Polak zostanie uhonorowany w kosmosie. Zrobi to jeden z członków misji SpaceX Crew Dragon