Czym są linki sponsorowane?

Czym są linki sponsorowane?

Czym są linki sponsorowane?
Czym są linki sponsorowane? / Źródło: Materiały partnera
Profesjonalnie stworzona strona internetowa czy profil w mediach społecznościowych nie wystarczą, aby zyskać rozpoznawalność w sieci. Konieczna jest reklama, która sprawi, że marka stanie się rozpoznawalna i zyska nowych odbiorców. Jednym z niezbędnych narzędzi są linki sponsorowane. Co musisz o nich wiedzieć?

Wpisując w wyszukiwarkę jakąkolwiek frazę, otrzymujemy zwykle wiele stron wyników. Jednak zainteresowaniem cieszą się strony internetowe, które uzyskały wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Jeśli twoja marka nie jest jeszcze rozpoznawalna i nie postarałeś się o skuteczną reklamę, z pewnością się tam nie znajdzie. Jednak kampanie linków sponsorowanych sprawią, że w szybkim czasie poprawisz pozycję swojej strony internetowej w wyszukiwarce Google.

Linki sponsorowane wyświetlają się w wyszukiwarce internetowej, najczęściej nad i pod naturalnymi wynikami wyszukiwania i są to płatne odnośniki do stron internetowych. Jest to skuteczna forma reklamy dla wszystkich firm, którym zależy, aby jak najszybciej zaistnieć w sieci. Kiedy użytkownik sieci wpisuję w wyszukiwarkę wybraną fazę, otrzymuje wyniki które są z nią związane. Na najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania znajdują się strony, które cieszą się dużą popularnością lub są dobrze skonstruowane. Choć pozycjonowanie stron jest skomplikowanym działaniem, trudno wyobrazić sobie bez tego właściwe działanie strony internetowej.

W ramach kampanii linków sponsorowanych wykorzystywany jest system reklamowy Google Ads. Używając linków sponsorowanych, masz pewność że Twoja firma znajdzie się na wysokiej pozycji listy wyświetleń Google, a tym samym odwiedzi ją wielu użytkowników, którzy staną się klientami firmy. W przypadku linków sponsorowanych opierasz się na wybranych przez siebie frazach, a jeśli użytkownik wpisze jedno z takich słów kluczowych w wyszukiwarkę, spowoduje to wyświetlenie reklamy i Twój link sponsorowany znajdzie się na górze listy. Linki sponsorowane Google nie są więc nachalną reklamą dla potencjalnych klientów, ale trafiają w ich potrzeby.

Dlaczego linki sponsorowane są tak ważne?

Linki sponsorowane są niezbędne, aby Twoja firma zaistniała w sieci. Ponad połowa wyszukiwanych fraz związana jest z poszukiwaniem informacji przed zakupem. Nic dziwnego, w ostatnim czasie zakupy internetowe stały się niezwykle popularne, więc konieczne jest zadbanie o odpowiednią reklamę firmy, aby przynosiła ona jak największe zyski. Decydując się na kampanię linków sponsorowanych w sieci reklamowej Google zapewnisz ruch na stronie, co wpłynie na sprzedaż produktów. Wizyty zupełnie nowych odbiorców, którzy dotąd nie słyszeli o Twojej firmie to szansa na zyskanie stałych klientów.

Źródło: Datamasters
 0

Czytaj także