Firma Livingmedia Sp. z o.o. wprowadziła na rynek nowoczesną platformę komunikacyjną wideo, która pozwala firmom na samodzielne tworzenie, zarządzenie i integrowanie webcastów ze stroną internetową. Jak twierdzą specjaliści, wkrótce webcasting będzie równie powszechnie stosowanym medium w komunikacji biznesowej jak e-mail czy telefon.
Według raportu amerykańskiej firmy Interactive Media Strategies (http://www.interactivemediastrategies.com/) narzędzia interaktywne stają się codziennymi instrumentami pracy w firmach - są powszechnie spotykane na wszystkich szczeblach zarządzania: od wyższej kadry menadżerskiej po takie działy jak np. Inwestor Relations, Human Resource, czy marketing.
Zastosowanie wideo w firmie
Jak twierdzi Michał Michalski, Dyrektor Biura PR/IR Sygnity SA.: „Webcasting okazał się wygodnym narzędziem komunikacji z naszymi pracownikami, akcjonariuszami i mediami. Za pośrednictwem transmisji live przedstawiamy wyniki finansowe Grupy Sygnity. Na naszej witrynie umieszczamy komunikaty biznesowe zarządu skierowane do naszych klientów i mediów. Korzystamy z transmisji live do regularnych spotkań z pracownikami Grupy Sygnity. Co zyskaliśmy? Pozytywny wizerunek, możliwość szybkiego reagowania na wydarzenia, silniejszą identyfikację pracowników z firmą oraz znaczne oszczędności".
Perspektywy wykorzystywania platformy wideo w firmach i korporacjach są obiecujące. Zapotrzebowanie na nowoczesne narzędzia wyszło dawno poza dział IT. Każda firma ma inne potrzeby komunikacyjne, dlatego szeroka funkcjonalność platformy Livingmedia znajduje uznanie u klientów z różnych branż.
- Spółki posiadające rozproszoną geograficznie strukturę mogą zyskać dzięki udrożnieniu przepływu informacji krytycznej dla funkcjonowania przedsiębiorstwa. Firmy, które często wprowadzają nowe produkty na rynek teraz łatwiej mogą szkolić sprzedawców. Działy marketingowe i public relations dostały możliwość skuteczniejszej komunikacji z mediami. Dzięki webcastingowi firma znacznie poprawia swoją komunikację i zyskuje lepszy wizerunek - mówi Robert Mazurczyk, ekspert ds. wideo w biznesie z firmy Livingmedia.
ps
Od samego początku webcasting był wykorzystywany do prezentacji wyników finansowych spółek oraz ważnych komunikatów biznesowych. Już w 2006 roku aż 92% firm z listy FTSE 100 (sto największych spółek na amerykańskiej giełdzie) wykorzystywało regularnie webcasting do tych celów. Dzisiaj przydatność tego narzędzia jest o wiele szersza. Siła webcastingu leży w bezpośredniości komunikacji, atrakcyjności wizualnej, większej sile perswazji i trwałości przekazu.
Platforma Livingmedia to zaawansowane i kompletne rozwiązanie komunikacyjne, udostępniane w modelu SaaS (Software as a Service), które pozwala firmie na samodzielne tworzenie i zarządzanie webcastami. Posiada szerokie zastosowanie pozwalające m.in. na: prezentacje wyników finansowych, transmisje walnych zgromadzeń akcjonariuszy, prezentacje dla inwestorów, prowadzenie konferencji, prasowych, przeprowadzenie transmisji z debiutu giełdowego, komunikację wewnętrzną w firmie, prowadzenie szkoleń online, przeprowadzanie transmisji online (live i VoD) oraz tworzenie wideocastów, audiocastów, webinarów.Zastosowanie wideo w firmie
Jak twierdzi Michał Michalski, Dyrektor Biura PR/IR Sygnity SA.: „Webcasting okazał się wygodnym narzędziem komunikacji z naszymi pracownikami, akcjonariuszami i mediami. Za pośrednictwem transmisji live przedstawiamy wyniki finansowe Grupy Sygnity. Na naszej witrynie umieszczamy komunikaty biznesowe zarządu skierowane do naszych klientów i mediów. Korzystamy z transmisji live do regularnych spotkań z pracownikami Grupy Sygnity. Co zyskaliśmy? Pozytywny wizerunek, możliwość szybkiego reagowania na wydarzenia, silniejszą identyfikację pracowników z firmą oraz znaczne oszczędności".
Perspektywy wykorzystywania platformy wideo w firmach i korporacjach są obiecujące. Zapotrzebowanie na nowoczesne narzędzia wyszło dawno poza dział IT. Każda firma ma inne potrzeby komunikacyjne, dlatego szeroka funkcjonalność platformy Livingmedia znajduje uznanie u klientów z różnych branż.
- Spółki posiadające rozproszoną geograficznie strukturę mogą zyskać dzięki udrożnieniu przepływu informacji krytycznej dla funkcjonowania przedsiębiorstwa. Firmy, które często wprowadzają nowe produkty na rynek teraz łatwiej mogą szkolić sprzedawców. Działy marketingowe i public relations dostały możliwość skuteczniejszej komunikacji z mediami. Dzięki webcastingowi firma znacznie poprawia swoją komunikację i zyskuje lepszy wizerunek - mówi Robert Mazurczyk, ekspert ds. wideo w biznesie z firmy Livingmedia.
ps