Metaverse, czyli droga do sławy w social mediach
Artykuł sponsorowany

Metaverse, czyli droga do sławy w social mediach

MT Tower wchodzi na rynek
MT Tower wchodzi na rynek Źródło: Materiały partnera
Coraz trudniej w mediach społecznościowych o zaangażowanie i interaktywność, dlatego chcemy zaoferować nowe sposoby interakcji między ludźmi – mówi Igor Łukasik, założyciel i CEO MT Tower, dostawcy platformy metaverse MT Tower.

Jak podsumowałby pan wizję i cele projektu MT Tower?

MT Tower to nowa platforma lifestyle’owa Web3, tworząca superrealistyczny świat dla Wirtualnych Influencerów. Platforma pozwala ludziom nawiązywać nowe znajomości, poznawać marki i tworzyć własny świat, dzieląc się nim zarówno z wewnątrz, jak i na zewnątrz – w mediach społecznościowych. To innowacyjna koncepcja, która łamie zasady tradycyjnych platform social media i wprowadza nową przestrzeń pełną kultury i sztuki.

Obserwujemy rosnącą popularność branży metaverse i widzimy, jak przedstawiają to media. Chcemy realnie wykorzystać pełny jej potencjał. MT Tower definiuje i koncentruje się na metawszechświecie jako potencjalnie kolejnym ewolucyjnym kroku nie tylko w mediach społecznościowych, ale także w tym, jak influencerzy i marki wykorzystują to medium.

Platforma wykracza poza istniejące media społecznościowe i może odpowiadać na wszystkie ich potrzeby, dzięki tzw. phygital, czyli trendowi, który polega na łączeniu doświadczeń fizycznych (ang. physical) i cyfrowych (digital). Szerokie spektrum narzędzi personalizacji i dostosowania do indywidualnych potrzeb umożliwia użytkownikom rozwijanie kreatywności, wykraczającej poza to, co jest możliwe w prawdziwym świecie.

Nasi odbiorcy szukają platformy z nowym podejściem do zaangażowania w kulturę, sztukę, marki i ludzi. Jako przestrzeń, w której wszystko dotyczy wirtualnych interakcji, metawers może wykraczać poza istniejące platformy mediów społecznościowych i odpowiada na wszystkie te potrzeby za pomocą tokenów, rozrywki i wciągających doświadczeń, które pozwalają użytkownikom wyrażać siebie i łączyć się z innymi w wyjątkowy sposób.

Jak będzie działać ekosystem MT Tower? Jak użytkownicy będą wchodzić w interakcje w tym ekosystemie?

Całe doświadczenie w MT Tower odbywa się w aplikacji, a pierwsza wersja produktu zostanie uruchomiona w IV kwartale 2022 roku. Mamy również token MT Tower, który jest obecnie w fazie przedsprzedaży i stanie się on oficjalną walutą całego ekosystemu.

Użytkownicy będą mogli komunikować się z innymi, będą mieli możliwość spotykania celebrytów, brania udziału w wydarzeniach i festiwalach, zakupu markowych ubrań, samochodów, przedmiotów. To wszystko będzie tworzyło ekosystem MT Tower.

Ponadto pojawią się połączenia z platformami mediów społecznościowych Web 2.0, które pozwolą na synchronizację Web 3.0, Metaverse i Web 2.0. Umożliwi to bezproblemowe udostępnianie elementów, wiadomości, mediów itp. między tymi dwoma światami.

Co użytkownicy będą mogli osiągnąć w metawersie MT Tower?

Zdobywać sławę, tworzyć trendy i wpływać na nie, ale w bardziej znaczący i angażujący użytkowników sposób. To chyba najbardziej uczłowieczona forma mediów cyfrowych w historii. Wszystko będzie się opierało na wirtualnych relacjach. Nie będzie także limitów znaków a komentarze nie będą jedyną forma zaangażowania i komunikacji.

Z drugiej strony użytkownicy mogą również spotkać swoje ulubione marki i wchodzić z nimi w interakcję jak nigdy dotąd – na przykład, ubrać swojego awatara w nową kolekcję odzieży, aby zobaczyć, jak wygląda, przed realnym zakupem.

Użytkownicy mogą tworzyć wiele osobowości w naszym świecie i używać ich poza MT Tower – tak, jak chcą i gdzie chcą.

Jakie są wyjątkowe udogodnienia, które MT Tower wprowadzi do metaverse, których ludzie nie znajdą w innych tego typu projektach? Co wyróżnia MT Tower?

Naszym celem jest zdefiniowanie przyszłości wirtualnych platform społecznościowych. Tworząc nową metodę budowania więzi społecznych chcemy, aby ludzie poczuli wyjątkową, surrealistyczną i gamingową atmosferę w cyfrowym świecie. Mamy nadzieję w przyszłości wnieść więcej możliwości do wirtualnych platform społecznościowych i zrewolucjonizować sposób, w jaki ludzie nawiązują kontakty towarzyskie.

Umożliwiamy stworzenie superrealistycznego awatara, który może stać się Wirtualnym Influencerem. Można wykreować jego sławę i reputację a potem na przykład sprzedać go komuś innemu.

Z poziomu aplikacji będzie można dostosować wygląd ciała. Aplikacja działa, jak cały ekosystem. Personalizacja to kluczowy element MT Tower, ponieważ umożliwi markom zarówno uznanym, jak i powstającym, zaprezentowanie się tak, jak chcą.

Na jakim etapie rozwoju znajduje się teraz MT Tower i jakie są kolejne ważne etapy tego procesu?

Oficjalnie projekt wystartował 12 sierpnia br. Uruchomiona została strona internetowa, launchpad i media społecznościowe.

Zamknęliśmy też I rundę finansową, a kolejna rozpoczęła się 9 września. Druga runda jest dostępna dla szerszej grupy inwestorów, lecz ograniczona czasowo – będzie trwała wyłącznie 7 dni. Koszt jednego tokenu na tym etapie będzie wynosił 0,02 dol.

Aktualnie pracujemy nad tym, aby jak najwięcej marek pojawiło się w MT Tower. Patrząc na tempo rozwoju projektu, zakładamy wejście na trzy giełdy wymiany kryptowalut w IV kwartale br.