Kampania reklamowa Burger Kinga jest przeprowadzana w Finlandii. Tamtejszy oddział sieci postanowił pokazać swoją solidarność ze środowiskiem LGBT+. Akurat odbywa się święto Helsinki Pride (ang. pride – duma).
W tym celu Burger King rozpoczął w Finlandii billboardową kampanię „Love conquers all” („Miłość zwycięża wszystko”).
Burger King – w tej roli król – w jej ramach namiętnie całuje klauna, będącego symbolem McDonald'sa.
– Burger King zawsze opowiadał się za równością, miłością i prawem każdego do bycia takim, jakim jest. Wiemy, że McDonald's jest również symbolem wartości, za którymi się opowiadamy. Chcemy wyrazić się jasno – wszystko to wynika z szacunku, jaki mamy dla nich – powiedziała Kaisa Kasila, menedżer marki Burger King Finland.
Kampania jest prowadzona na billboardach, w prasie, w restauracjach Burger King i w mediach społecznościowych sieci. Helsinki Pride Week trwa od 7 do 13 września 2020 roku.
Jak dotąd fiński McDonald's nie odwzajemnił „miłości, która zwycięża wszystko”, okazanej mu publicznie przez „króla burgerów”.
Czytaj też:
Kobieta pokazała hamburgera McDonald's po 24 latach. Przetrwają nas wszystkich!Czytaj też:
Magiczne bajki z nowym morałem. McDonald’s razem z Anną Dereszowską o odpowiedzialnych postawach podczas pandemii