Pierwsza edycja konferencji poświęcona była pięciu Celom Zrównoważonego Rozwoju UN. Program wydarzenia składał z czterech bloków tematycznych. Jednym z nich był odpowiedzialny biznes prezentujący różne branże i ich działania z zakresu ESG (Environmental, Social and Governance/Środowisko, Społeczna odpowiedzialność, Ład korporacyjny).Przedstawicielka Adameduprzybliżyła perspektywę branży farmaceutycznej –poruszane były tematy dot. łańcucha dostaw, innowacyjności w kontekście wyzwań klimatycznych oraz działań społecznych.
– Firma farmaceutyczna z natury rzeczy pracuje nad innowacjami. Zdecydowanie takie podejście przydaje się również w wypracowywaniu działań z zakresu ESG – mindset ustawiony na poszukiwanie rozwiązań, często nieoczywistych. Na pewno pomaga też w podejściu do tych kwestii otwartość i współpraca. Zarówno w tematach środowiskowych jak i społecznych współpracujemy z ekspertami, ośrodkami akademickimi, by wypracowywać jak najlepsze rozwiązania. Społeczeństwo patrzy na biznes nie tylko przez pryzmat produktu czy usługi, jaką on dostarcza, ale także w jaki sposób to robi. – powiedziała Martyna Strupczewska.
Konferencja „CSR w praktyce” to wydarzenie, na którym spotkali się praktycy CSR, pracownicy działów PR i marketingu oraz przedstawiciel NGO. Wydarzenie jest inicjatywą Grupy MTP przy wsparciu partnerów merytorycznych CSR Consulting, United Global Compact Network Poland, Akademii Leona Koźmińskiego oraz firmy Deloitte