- Pierwszy lokal chcemy otworzyć jeszcze w tym roku w jednym z największych polskich miast. Stworzymy w Polsce niedużą sieć 6-10 lokali, aby chronić wyjątkowość naszego konceptu - mówi Magda Gabryelska, odpowiedzialna za budowę sieci.
Wyjątkowość lokali ma polegać na ich skrajnej belgijskości. W Belgian Beer Cafe serwowane będą dania kuchni belgijskiej i czekolada. Największą atrakcją będzie oczywiście piwo. - Ceny dostosujemy do polskich realiów - zapewnia Gabryelska.
Na polskim rynku do tej pory piwiarnie rozwijał tylko browar Warka. Dziś ma 94 lokale, a do rozpoczęcia EURO 2012 chce otworzyć kolejne. Tymczasem Carlsberg, który jest oficjalnym sponsorem EURO 2012, zaprasza do współpracy bary i puby. - Jeśli UEFA wyrazi zgodę na oglądanie meczów w danym miejscu, tylko Carlsberg może być tam sprzedawany - mówi Wojciech Żabiński.
zew, PAP, "Puls Biznesu"