Największy w Europie browar sprzedał w pierwszych trzech miesiącach tego roku więcej piwa, niż się spodziewał. Sukces ten przyćmiewają jednak większe od spodziewanych koszty produkcji.
Holenderski browar, największy europejski gracz, sprzedał o 4,7 proc. więcej piwa niż w analogicznym okresie rok temu. Jednak zyski z tego tytułu zostały pomniejszone o większe koszty surowców. Heineken twierdzi, że podwyżka cen słodu jęczmiennego spowodowała wzrost nakładów na produkcję trunku o ok. 6 proc.
Firma odnotowała zysk netto w wysokości 229 mln dol.
Heineken jako pierwszy spośród trzech największych na świecie browarów opublikował wyniki za I kwartał 2012 r. SABMiller poda swoje dziś, natomiast Anheuser-Busch InBev 30 kwietnia.
Firma odnotowała zysk netto w wysokości 229 mln dol.
Heineken jako pierwszy spośród trzech największych na świecie browarów opublikował wyniki za I kwartał 2012 r. SABMiller poda swoje dziś, natomiast Anheuser-Busch InBev 30 kwietnia.