Promocja Polski na EURO 2012 budzi zachwyt

Promocja Polski na EURO 2012 budzi zachwyt

Dodano:   /  Zmieniono: 
Materiały prasowe 
O tej kampanii niemal wszyscy wyrażają się z uznaniem. Hasło „Wszyscy jesteśmy gospodarzami” trafiło na podatny grunt i ma szansę stać się najważniejszym sloganem promocyjnym Polski od lat.
To rzadki przypadek w naszym kraju ? o kampanii 'Wszyscy jesteśmy gospodarzami' wszyscy wyrażają się z uznaniem, zarówno jeśli chodzi o opozycję, jak i koalicję, specjalistów od reklamy, jak również zwykłych odbiorców. Hasło zostało stworzone z myślą o promocji Polski ? pretekst jest niezwykle prosty do odczytania.

Na przygotowanie kampanii wydano z budżetu (konkretnie z rezerwy budżetowej) ok. 1 mln zł. Ponieważ w kampanię włączyło się wiele spółek Skarbu Państwa, łączna wartość kampanii będzie znacznie wyższa.

W spocie reklamowym oglądamy cudzoziemców, którzy jesienią 2012 r. po powrocie z EURO 2012 tęsknią za Polską. Co najważniejsze, wszystko bez cienia patosu, zadufania, z mało charakterystycznym dla nas dystansem.

Jak oceniacie spot? Czekamy na Wasze komentarze.