Halodzwonki4Fun

Dodano:   /  Zmieniono: 

W dniu 20 listopada 2012 roku Wind Mobile otrzymał podpisaną umowę o współpracy z 4Fun Media w zakresie promocji halodzwonków (Open Ringback).

Promocja halodzwonków w kanałach muzycznych należących do 4Fun Media, czyli 4fun.TV, TV.Disco oraz RBL.TV, to kolejny znaczący krok w realizacji naszej strategii Open Ringback. Planujemy intensywne działania promocyjne w kanałach nowego partnera, a szczególnie kampanię świąteczną, oraz aktywne kampanie reklamowe w okresie karnawałowym. W nadchodzących dniach sfinalizujemy wartościowe umowy z kolejnymi partnerami mediowymi. mówi Tomasz Kiser, wiceprezes Wind Mobile.

Niedawno, po raz pierwszy w Europie, i prawdopodobnie po raz pierwszy na Świecie, została uruchomiona przez Wind Mobile możliwość sprzedaży muzyki cyfrowej w formie halodzwonków w sposób ujednolicony dla całego rynku w jednym kraju. Dotychczas ze względów technicznych i w związku ze strategią poszczególnych operatorów sprzedaż halodzwonków w Polsce realizowana była przez każdego z operatorów pod własną marką. Operatorzy wykorzystywali również w dużym stopniu własne kanały komunikacyjne wymagane do pozyskania klientów. Dzięki Open Ringback już dziś halodzwonki mogą być sprzedawane przez zewnętrzne podmioty pod własnymi markami, z wykorzystaniem nowych kanałów marketingowych. Zapewnienie możliwości atrakcyjnego zarobku zewnętrznym partnerom, których kanały komunikacyjne są inne od kanałów używanych przez operatorów, pozwala na znaczące zwiększenie popularności usługi. Wind Mobile szacuje, że wzrost może być nawet dwukrotny, co pozwoli polskiemu rynkowi halodzwonków, z pozycji lidera europejskiego, zostać liderem światowym. Dzięki Open Ringback Wind Mobile jest już nie tylko centralnym ogniwem technicznym usługi, ale również ogniwem biznesowym. 

 

O Wind Mobile S.A.

Wind Mobile jest integratorem i dostawcą autorskich rozwiązań teleinformatycznych umożliwiających operatorom mobilnym oferowanie nowoczesnych usług i generowanie dodatkowych przychodów. Użytkownicy telefonów komórkowych z technologią i produktami Wind Mobile spotykają się każdego dnia.

Firma znana głównie dzięki wysoce skalowalnej Platformie RBT, oferującej popularne halodzwonki, dostarcza również takie rozwiązania mobilne jak: VAS Force, HaloAds, Mobile Ad Server, Voice Courier, Smart Apps, USSD Gateway, IVR/ITR, Call Completion, Voice Mailing, Recommendations oraz wiele innych.

Do grona klientów Wind Mobile należą wszyscy najwięksi komórkowi operatorzy w Polsce: Polska Telefonia Cyfrowa (T-Mobile, Heyah), PTK Centertel (Orange), Polkomtel (Plus), P4 (Play Mobile) i Cyfrowy Polsat, a także operator Nova w Islandii.

Źródło: Wind Mobile S.A.;
dostarczył:
netPR.pl