Gripex prowokuje, by dotrzeć do nowych konsumentów

Gripex prowokuje, by dotrzeć do nowych konsumentów

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

15 października br. wystartowała nowa kampania marki Gripex pod hasłem Męska grypa. Główną osią projektu jest Wielki Test Męskiej Grypy, który ruszył na stronie www.meskagrypa.pl. Cel kampanii to rekrutacja nowych konsumentów
i poszerzanie dotarcia marki za pomocą niestandardowych dla segmentu Healthcare działań komunikacyjnych.

Gripex jako lider w kategorii leków zwalczających objawy przeziębienia i grypy ma za zadanie nie tylko umacniać swą pozycję, ale przede wszystkim poszerzać grupę odbiorców o młodszych konsumentów. Aby do nich dotrzeć zdecydowaliśmy się na wyjście poza samą racjonalną komunikację. Dodaliśmy do tematu chorowania akcenty z przymrużeniem oka, wykorzystując przy tym interaktywne narzędzia - mówi Agnieszka Michalska, kierownik ds. Public Relations w USP Zdrowie.

Przebieg samego męskiego chorowania okazał się niezwykle silnym insightem konsumenckim, dlatego temat Męskiej grypy stał się motywem przewodnim nowej kampanii marki Gripex. Okazało się, że panowie często bagatelizują chorobę, czasami ją ukrywają. Z kolei w domu, w obecności partnerki wszystko się zmienia. Tam pozwalają sobie na okazywanie słabości, nierzadko wyolbrzymione i przejaskrawione. Bazując właśnie na tych spostrzeżeniach została opracowana nowa, skierowana do młodszych konsumentów komunikacja marki.

Na stronie www.meskagrypa.pl, dostępnej także w wersji mobilnej, wystartował właśnie Wielki Test Męskiej Grypy. Dzięki niemu każda kobieta dowie się, jakim typem chorującego jest jej partner, syn czy kolega z pracy. Rezultat testu podpowie również, jak radzić sobie z czterema zdefiniowanymi rodzajami chorych: dramatyzującym Divą, nieugiętym Superbohaterem, słodkim Misiaczkiem czy uroczym Czarusiem.

Akcja Męska grypa otrzymała wsparcie 360 stopni. Towarzyszy jej kampania odsłonowa na głównych portalach Gazeta.pl, Pudelek.pl, Wp.pl i Onet.pl. Równolegle prowadzone są działania PR i social media. Planowane są także konkursy dla konsumentów oraz kampania outdoorowa w największych miastach Polski. Dodatkowo stworzony został fan page marki na Facebooku   https://www.facebook.com/USPGripex.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Gong. Zakupem mediów zajął się Starcom. Działania PR realizowane są przez agencję Ciszewski MSL. Za social media odpowiada MSL Group Social Hive, zaś profil marki na Facebooku prowadzony jest przez USP Zdrowie.

Źródło: Męska Grypa;
dostarczył:
netPR.pl