Les Journées Particulires, czyli dni otwarte najbardziej pożądanych marek koncernu Louis Vuitton Moët Hennessy, odbędą się już 15 i 16 czerwca. Kenzo, Dior, Louis Vuitton, Hublot, TAG Heuer oraz Belvedere Vodka, pierwsza polska marka w tym wyjątkowym gronie, otwierają swoje fabryki i pozwalają zajrzeć za niedostępne na co dzień kulisy produkcji. W Polsce celebracja dni otwartych odbędzie się w Żyrardowie fabryka Polmos zostanie otwarta dla zwiedzających pierwszy raz od dwóch lat.
Krystalicznie czysta woda artezyjska pozyskiwana z własnego źródła, wyselekcjonowana odmiana żyta Dańkowskiego Złotego z wybranych regionów Mazowsza, delikatnie waniliowy aromat, a wszystko to zamknięte w unikatowej butelce z wizerunkiem pałacu Belwederskiego z ręcznie, pieczołowicie naklejaną banderolą uwielbiana przez gwiazdy światowego formatu i doceniana na całej kuli ziemskiej Belvedere Vodka to jedyna polska luksusowa marka należąca do międzynarodowego koncernu Louis Vuitton Moët Hennessy.
To nie tylko jedna z najbardziej ekskluzywnych wódek na świecie, wyznaczająca nowe trendy, ale również pierwsza polska marka, która stała się rozpoznawalna na tak szeroką skalę za granicą. Belvedere Vodka jest uosobieniem prawdziwie luksusowego alkoholu i reprezentuje najwyższy poziom polskiej tradycji wytwarzania wysokoprocentowych trunków.
W ramach międzynarodowego projektu dni otwartych - Les Journées Particulires, także Polacy będą mogli odkrywać tajemnice produkcji jedynej luksusowej polskiej marki, należącej do koncernu Louis Vuitton Moët Hennessy. W letni weekend - 15 i 16 czerwca będzie można odwiedzić miejsce narodzin marki Belvedere Vodka, gdzie długoletnia tradycja wyrobu trunku łączy się z dzisiejszą, nowoczesną formą, oferowaną wymagającym koneserom w najbardziej ekskluzywnych miejscach na świecie.
Podczas wizyty w Polmosie Żyrardów będzie można poznać historię największego eksportowego sukcesu polskiej luksusowej marki, sposób rektyfikacji, uzdatniania wody, działanie aż trzydziestu trzech procesów kontroli jakości oraz poznać fakty i obalić mity dotyczące tego trunku.
Z uwagi na wyjątkowe zainteresowanie poprzednią edycją dni otwartych sprzed dwóch lat, w tym roku została uruchomiona specjalna strona internetowa akcji. Aby uczestniczyć w wyjątkowej wycieczce, wystarczy zarejestrować się na stronie http://www.belvederevodka.com.pl, uzupełnić dane swoje oraz osób towarzyszących.
Les Journées Particulires to wyjątkowa inicjatywa koncernu Louis Vuitton Moët Hennessy, która przez jeden weekend w roku pozwala na wizytę w miejscach narodzin kultowych marek z portfolio LVMH. Luksusowe obiekty pożądania stają się przez chwilę bliższe, niż kiedykolwiek. Tym bardziej cieszymy się, że już w czerwcu także polscy konsumenci będą mogli dokładnie przyjrzeć się procesowi powstawania Belvedere Vodka, jedynej polskiej marki w gronie ponad 60 luksusowych marek należących do Louis Vuitton Moët Hennessy. Zapraszamy do Żyrardowa. mówi Marcin Chyliński, Brand Manager Moët Hennessy Polska.
Godziny otwarcia fabryki Polmos Żyrardów podczas Les Journées Particulires:
Sobota, 15 czerwca: od 10 do 18
Niedziela, 16 czerwca: od 10 do 17
O Belvedere Vodka:
Belvedere Vodka jest jedyną polską marką w grupie LVMH i jedną z niewielu marek uczestniczących w programie Les Journées Particulires poza Francją. Belvedere Vodka jest dziś symbolem międzynarodowego sukcesu polskiej luksusowej marki. Reprezentuje najwyższy poziom polskiej tradycji wytwarzania wódki. Produkowana wyłącznie z najlepszego Żyta Dańkowskiego uprawianego w wybranych regionach Mazowsza, całkowicie wolna od dodatków, dopełniona wodą artezyjską, łączy ponad 600 lat doświadczenia w produkcji wódki z bezkompromisowym zobowiązaniem jakości i dziedzictwa.
W tworzeniu marki Belvedere widać pasję i zamiłowanie do jakości i piękna, stąd nazwa marki Belvedere, która oznacza beautiful to see. Charakter i filozofię tego eksluzywnego alkoholu oddaje również estetyczne opakowanie najwyższej jakości, na którym widnieje wizerunek Pałacu Belwederskiego w Warszawie. Zezwolił na to marce Belvedere sam prezydent Lech Wałęsa.
Belvedere jest synonimem luksusu, najlepszej zabawy i ekscytujących doznań. To trunek dla prawdziwych indywidualistów i koneserów nocnego życia. Nic dziwnego więc, że Belvedere Vodka serwowana jest w najlepszych klubach od Ameryki przez Europę aż po Azję. Jest ulubioną wódką światowych celebrytów i pojawia się zawsze tam, gdzie moda, muzyka oraz splendor, m.in. w czasie Tygodni Mody w Paryżu, Londynie, Nowym Jorku i Mediolanie. Byli i obecni partnerzy oraz gwiazdy marki Belvedere Vodka to m.in. Lady Gaga, Beyonce, Usher, Duran Duran, Debbie Harry i Grace Jones.