Firma Van Pur wprowadza na rynek nowy produkt Razowy kwas chlebowy. To w 100% naturalny napój gazowany, przygotowany na bazie zbóż z dodatkiem naturalnych soków owocowych. Propozycja ta skierowana jest do całych rodzin jako idealna alternatywa dla sztucznych napojów gazowanych.
Kwas chlebowy to tradycyjny, lekko gazowany napój, który na polskich ziemiach znany jest już od X wieku. Przez lata zapomniany, dziś powraca na sklepowe półki w nowoczesnej odsłonie. Razowy kwas chlebowy to najnowszy produkt firmy Van Pur w kategorii słodowych napojów bezalkoholowych.
Natura i tradycja nowy trend w napojach gazowanych
Razowy kwas chlebowy charakteryzuje się lekkim, ale wyczuwalnym posmakiem pieczonego chleba z nutą karmelową i naturalnym dwutlenkiem węgla. To propozycja dla osób poszukujących produktów wyjątkowych w smaku, naturalnych, autentycznych, inspirowanych tradycją. Produkt nie zawiera żadnych konserwantów, sztucznych barwników i aromatów.
W ostatnich latach kwasy chlebowe miały marginalne znaczenie na półkach z napojami. Wyjątkiem jest region Podlasia, gdzie napoje o smaku kwasu chlebowego stanowią podstawowe źródło orzeźwienia dla całej rodziny i z powodzeniem konkurują z innymi napojami gazowanymi. - mówi Anna Glina, Brand Manager, Van Pur Sp. z o.o. Razowy kwas chlebowy jest szansą na przywrócenie temu unikalnemu, słodowemu napojowi jego dawnej popularności i zasłużonej mocnej ogólnopolskiej pozycji. Jednocześnie, mamy nadzieję, że nasz produkt stanie się motorem do zmiany niezdrowych przyzwyczajeń napojowych Polaków.
Dla miłośników owoców dwa nowe smaki
Oferta Razowego kwasu chlebowego skierowana jest do całych rodzin jako w 100% naturalny i doskonale orzeźwiający napój do codziennej konsumpcji. Z uwagi na swoje najważniejsze zalety, takie jak proste składniki czy brak sztucznych dodatków, Razowy kwas chlebowy to dobry wybór dla wszystkich mam, które dbają o zdrową dietę całej swojej rodziny i kształtują schemat żywienia w swoim domu. Razowy kwas chlebowy, oprócz klasycznej wersji, oferuje dwa ciekawe warianty smakowe z dodatkiem naturalnych soków: śliwkowy i żurawinowy. Owocowe propozycje przypadną do gustu w szczególności najmłodszym konsumentom.
Wprowadzenie na rynek
Razowy kwas chlebowy dostępny jest w 1,5-litrowych butelkach PET, których znakiem rozpoznawczym jest wytłoczenie w kształcie kłosa, nawiązujące do zbożowego pochodzenia produktu. Wejście na rynek wspiera rozpoczynająca się we wrześniu br. silna kampania reklamowa w prasie i telewizji, product placement w najpopularniejszych serialach i programach kulinarnych oraz działania PR. Oprócz wsparcia w mediach odbędą się degustacje oraz samplingi prowadzone na szeroką skalę zarówno w plenerze jak i w sklepach w całej Polsce.
Razowy kwas chlebowy będzie pierwszym produktem z tej kategorii reklamowanym w telewizji. Firma Van Pur ma szansę wykreować modę na naturalne napoje gazowane, i tym samym zrewolucjonizować rynek napojów gazowanych w Polsce, zdominowany obecnie przez produkty pełne chemicznych dodatków, ulepszaczy i barwników.