Blue Ocean Media S.A. opublikowała 14 sierpnia br. raport kwartalny z wyników finansowych Spółki za II kwartał 2013 roku. Dzięki intensywnej działalności wyniki za ujęty w raporcie okres okazały się wyższe niż za cały 2012 rok.
W II kwartale 2013 roku Spółka Blue Ocean Media S.A. wygenerowała skonsolidowany zysk netto na poziomie 166 865,52 zł, który był tym samym wyższy o prawie 28% od zysku osiągniętego za cały ubiegły rok działalności Spółki (129 141,91 zł). Odnotowany wynik świadczy o szybszym niż zakładano rozwoju tej agencji marketingowej, specjalizującej się na obsłudze podmiotów z sektora nieruchomości.
Na wyniki finansowe za II kwartał 2013 r. w znaczący sposób wpłynęła większa wiarygodność spółki osiągnięta dzięki skutecznej sprzedaży oferty mieszkań naszych klientów; deweloperów, w tak trudnym dla tej branży okresie mówi Marta Skawińska, Prezes Zarządu. Wspomniana wyższa wiarygodność przełożyła się w opinii Zarządu na większe budżety marketingowe powierzane przez dotychczasowych klientów, jak i na liczne rekomendacje z ich strony usług Blue Ocean Media S.A. innym podmiotom z branży.
Narastający zysk netto za dwa kwartały 2013 roku wyniósł 220 704, 54, zaś prognoza na cały bieżący rok przewiduje osiągnięcie wyniku 342 tys. Jesteśmy niemal pewni że uda nam się przekroczyć tegoroczne prognozy zysku, III kwartał pokaże nam tylko jak bardzo je przekroczymy informuje Prezes Zarządu, Marta Skawińska.
Obserwując rynek Blue Ocean Media S.A. odnotowuje w ostatnich miesiącach wzrastającą ilość rozpoczynanych przez swoich klientów nowych inwestycji i coraz skuteczniejszą sprzedaż lokali będących już w ich ofercie. Może to oznaczać że najgorsze chwile kryzysu branża budownictwa mieszkaniowego ma już za sobą.
Wyniki za II kwartał 2013 lepsze niż za cały 2012
Dodano: / Zmieniono: