Polski biznes szybko się rozwija. Niskie koszty pracy i duży rynek krajowy to za mało już mu nie wystarczają. Coraz więcej firm z Polski szuka szans za granicą - podaje "Puls Biznesu".
Z badania przeprowadzonego w 21 rozwiniętych państwach świata przez instytut badawczy uniwersytetu w Oxford i firma informatyczna SAP wynika, że dla polskich firm najistotniejsza jest ekspansja za granicę.
Cięcie kosztów, czy wzrost wydajności stoją dla naszych firm w drugiej kolejności. Z badania wynika też, że 37 proc. polskich firm jest obecnych na co najmniej sześciu zagranicznych rynkach. Przewiduje się, że ten odsetek wzrośnie o połowę w ciągu trzech lat .
ja, pb.pl
Cięcie kosztów, czy wzrost wydajności stoją dla naszych firm w drugiej kolejności. Z badania wynika też, że 37 proc. polskich firm jest obecnych na co najmniej sześciu zagranicznych rynkach. Przewiduje się, że ten odsetek wzrośnie o połowę w ciągu trzech lat .
ja, pb.pl