Od 6 listopada br. rusza telewizyjna kampania reklamowa PZU pod hasłem "Nawet najlepsi zrobią wszystko, żeby pracować w PZU". Jej celem jest budowanie wizerunku PZU jako nowoczesnego i przyjaznego pracodawcy. Od 15 listopada br. reklama będzie również wyświetlana w kinach.
Film od 24 października br. można obejrzeć w serwisie YouTube. Do tej pory został wyświetlony ponad 1,3 mln razy i zdobył wiele pozytywnych opinii zarówno wśród internautów, jak i w mediach branżowych.
Co roku PZU rekrutuje około 2 tysięcy osób na różne stanowiska. Zależy nam, aby trafiali do nas najlepsi kandydaci, którzy będą stanowili wartość dodaną dla naszej firmy. To właśnie dzięki ludziom PZU może oferować swoim klientom najlepsze na rynku produkty i usługi. Chcemy, żeby najlepsi kandydaci po obejrzeniu reklamy pomyśleli: chcę pracować w PZU mówi Maciej Hassa, kierownik zespołu ds. marki pracodawcy w PZU.
To pierwsza prowadzona na tak dużą skalę kampania z obszaru employer branding firmy z branży finansowej w Polsce. Z przeprowadzonych badań wynika, że reklama budując szeroko nasz wizerunek jako pracodawcy również pozytywnie wpływa na wizerunek marki PZU mówi Agnieszka Kiewesz z działu marketingu PZU.
Kampania prowadzona będzie w internecie, telewizji (spot w wersji 45 w Polsacie, TVN, TVP oraz w stacjach tematycznych) i w kinach. Potrwa do 5 grudnia br.
Koncept i kreację przygotował VML Poland, media zakupił dom mediowy Starlink.
inf