"Puls Biznesu” informuje, że producenci truskawek, borówek i porzeczek z Polski zamierzają przeprowadzić ogólnoświatową kampanię promocyjną.
Producenci owoców jagodowych skorzystają z doświadczeń polskich sadowników, którzy w ubiegłym roku stali się numerem jeden w światowym handlu świeżymi jabłkami. Kampania może pomóc z innymi owocami, gdyż w handlu malinami i porzeczkami nie mamy sobie równych.
W borówce amerykańskiej zajmujemy trzecie miejsce na świecie, a w truskawkach drugie w Europie. Co roku produkujemy 500 tys. ton owoców jagodowych (zaliczamy do nich również agrest i aronię), które rozchodziły się dotąd po świecie bez żadnej reklamy.
W 2014 roku Polacy przez 3 miesiące przeprowadzą pilotażową kampanię w Polsce, aby przez kolejne trzy lata prowadzić ją w Austrii, Szwecji, Finlandii i Czechach.
Puls Biznesu, ml
W borówce amerykańskiej zajmujemy trzecie miejsce na świecie, a w truskawkach drugie w Europie. Co roku produkujemy 500 tys. ton owoców jagodowych (zaliczamy do nich również agrest i aronię), które rozchodziły się dotąd po świecie bez żadnej reklamy.
W 2014 roku Polacy przez 3 miesiące przeprowadzą pilotażową kampanię w Polsce, aby przez kolejne trzy lata prowadzić ją w Austrii, Szwecji, Finlandii i Czechach.
Puls Biznesu, ml