Wiosenna ramówka seriale ATM Grupy wygrywają z konkurencją

Wiosenna ramówka seriale ATM Grupy wygrywają z konkurencją

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

6 mln 400 tys. widzów premierowego odcinka nowej serii Rancza (i wzrost o 100 tys. przy drugim odcinku), Ojciec Mateusz z widownią większą aż o 880 tys. osób niż w poprzedniej edycji produkcje ATM Grupy wygrywają z konkurencją.

Premierowy odcinek ósmej serii Rancza zgromadził w niedzielę 2 marca aż 6 mln 383 tys. osób w grupie 4+, przy udziałach 34,9 proc*. Tym samym serial emitowany w Jedynce, był liderem w paśmie i wygrał z m.in. Lekarzami TVN-u, (dotychczas emitowanymi w poniedziałkowe wieczory). Była to także najlepiej oglądana pozycja minionego weekendu. Poprzednią serię Rancza, pokazywaną wiosną ubiegłego roku oglądało średnio 6 mln 208 tys. widzów (udziały 36,9 proc). Drugi odcinek, emitowany 9 marca zgromadził widownię większą o 100 tys.

Nowe przygody Ojca Mateusza - detektywa w sutannie, zgromadziły przed telewizorami w czwartek 6 marca 5 mln 44 tys. widzów (grupa 4+, udziały 30,6 proc.*). Także ten serial był w paśmie liderem, wygrywając z Przyjaciółkami w Polsacie i Na Wspólnej w TVN. W stosunku do poprzedniej serii pokazywanej w analogicznym okresie widownia wzrosła aż o 21 proc.!

*wszystkie dane za Nielsen Audience Measurement

 

 

Źródło: ATM GRUPA S.A.

dostarczył:
netPR.pl