Międzynarodowe spotkanie młodych i ambitnych

Międzynarodowe spotkanie młodych i ambitnych

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Siedem dni, ponad pięćdziesiąt krajów, trzystu liderów! Wszystko to złożyło się na międzynarodową konferencję EuroXPro, która odbyła się w Warszawie w dniach od 4 do 10 kwietnia tego roku. Na wydarzeniu nie zabrakło marki TEEKANNE, która postanowiła wesprzeć organizatorów czyli AIESEC- największa organizację studencką na świecie.

Na konferencję trwającą cały tydzień przybyło ponad trzystu delegatów- nowo wybranych prezydentów AIESEC w poszczególnych krajach oraz ich poprzedników. Uczestnicy przyjechali do stolicy Polski z rozmaitych zakątków świata, zarówno z Europy, jak też z Ameryki Północnej. Każdy z obecnych stał się na te kilka dni ambasadorem swojego kraju, dzięki czemu konferencja zyskała wymiar integracyjno- poznawczy.

Program EuroXPro wypełniły panele dyskusyjne, wystąpienia, jak też wydarzenia specjalne. Celem rozmów była debata na temat przywództwa oraz globalnych problemów, czyli kwestii kluczowych dla działania AISEC. Głównym tematem tegorocznego spotkania był problem bezrobocia wśród młodych ludzi. Wśród eventów specjalnych warto wspomnieć na przykład o tym zatytułowanym Global Village. Odbył się on w Sali Wystawowej Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego. Wydarzenie to miało charakter otwarty i stało się okazją do zgłębienia specyfiki krajów, z których przybili poszczególni delegaci.

EuroXPro to wydarzenie cykliczne. Przed rokiem konferencja odbyła się w Turcji. Jego organizacja w tym roku w Warszawie była zarazem wielkim zaszczytem, jak i wyzwaniem. Marka TEEKANNE, w ramach wspierania młodych talentów, postanowiła zaangażować się w wydarzenie skierowane do ambitnych, chcących się rozwijać studentów i absolwentów, młodych liderów.

Organizatorem EuroXPro jest AIESEC, organizacja studencka działająca na świecie od 1948 roku, w Polsce obecna od ponad czterdziestu lat. AISEC zrzesza prawie 110 000 członków. Każdego roku kilkanaście tysięcy osób, poprzez zagraniczne praktyki i wolontariat, zdobywa dzięki działaniom organizacji zawodowe i kulturowe doświadczenie o międzynarodowym charakterze. W naszym kraju AISEC jest aktywny na ponad dwudziestu uczelniach wyższych, między innymi w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Lublinie i Szczecinie.

Koncern TEEKANNE to ponad 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG).W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich. 

 

Więcej informacji: 
http://teekanne.pl/
http://herbatarozgrzewa.pl/
https://www.facebook.com/herbatateekanne

Źródło: TEEKANNE Polska

dostarczył:
netPR.pl