Zacznij zdrowo dzień!

Zacznij zdrowo dzień!

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Szlanka soku do śniadania to najlepszy scenariusz poranka, który pozwala nie tylko smacznie, ale przede wszystkim zdrowo rozpocząć dzień. Marka TYMBARK, we współpracy z lokalnymi śniadaniowniami, rozpoczyna właśnie niecodzienną kampanię Śniadanie TYMBARK. W pięciu największych miastach Polski Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie i Wrocławiu serwowane będą pożywne i inspirujące do samodzielnego przygotowania w domu śniadania autorstwa blogerów kulinarnych, zwycięzców konkursu zorganizowanego przez producenta soków 100% Tymbark. 

Konkurs Śniadanie TYMBARK zorganizowany na portalu Durszlak.pl zachęcał blogerów kulinarnych do podjęcia wyzwania i udowodnienia, że przygotowanie pełnowartościowego, smacznego i zdrowego śniadania wcale nie musi zajmować wiele czasu.

Koniec z wymówkami

Przeprowadzone na zlecenie marki TYMBARK w październiku 2013 roku badanie Dwa śniadania Polaków obnażyło dość niepokojący fakt większość z nas tylko w weekendy ma czas, aby zadbać o obecność witamin na talerzu. Tegoroczny projekt producenta soków 100% Tymbark Środa to mała sobota pokazuje, jak zdrowe nawyki śniadaniowe przenieść na pozostałe dni tygodnia i uświadamia, że przygotowanie takiego posiłku wcale nie zabiera więcej czasu.

Zadanie konkursowe Śniadania TYMBARK polegało na przygotowaniu menu komponującego się ze szklanką soku 100% Tymbark. Swoją propozycją blogerzy kulinarni mieli udowodnić, że rano wystarczy chwila, by wyczarować idealny posiłek. Projekt Środa to mała sobota bierze na celownik odwieczną wymówkę nie było czasu i zaznacza, że odpowiednio dobrane składniki porannego posiłku to gwarancja lepszego samopoczucia w ciągu całego dnia. W dalszej perspektywie, regularne picie soków to także zwiększona odporność organizmu Sok 100% multiwitamina TYMBARK to źródło 12 witamin oraz magnezu. Ze względu na zawartość kwasów foliowego i pantotenowego jest nieocenionym dodatkiem do posiłków dla kobiet w ciąży. Dzięki biotynie pomaga zachować zdrową skórę i paznokcie, a mając w swoim składzie także magnez i witaminę D wspiera nasz organizm w utrzymaniu zdrowych zębów i kości.

Śniadanie TYMBARK w topowych śniadaniowniach

W pięciu miastach Polski Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie i Wrocławiu serwowane będą śniadania autorstwa blogerów kulinarnych, zwycięzców konkursu Śniadanie TYMBARK. Przez cały maj w warszawskiej śniadaniowni Bułkę przez Bibułkę będzie można zamówić Jajecznicę na bogato autorstwa Agnieszki Czapskiej-Pruszak prowadzącej bloga Z Pamiętnika Piekarnika (http://zpamietnikapiekarnika.blox.pl). Zwycięskie danie to jajecznica w lekkim, pełnoziarnistym, świeżo wypiekanym croissancie z pełnymi smaku i witamin koktajlowymi pomidorkami, garścią świeżej rukoli, szczypiorkiem oraz ogórkiem, rzodkiewką i kiełkami.

Wszyscy warszawiacy i mieszkańcy okolicznych miejscowości będą mięli niepowtarzalną okazję, aby osobiście przekonać się jak smakuje Jajecznica na bogato. Dodatkowo, dwuosobowe zaproszenia na Śniadanie TYMBARK będzie można wygrać słuchając uważnie radia Kolor.  Przez cały maj, w każdą środę w Poranku radia Kolor organizowany będzie konkurs dotyczący zasad zdrowego odżywiania, w którym do zdobycia będą właśnie vouchery do Bułkę przez Bibułkę.

Informacje o marce TYMBARK

Marka Tymbark to zdecydowany lider na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. To także jedna
z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek. Na 10 Polaków, aż 9 dobrze zna Tymbark (źródło: Millward Brown SMG/KRC, luty 2013). Tymbark odniósł również sukces na Facebooku, gdzie gromadzi najwięcej fanów w kategorii FMCG.

Firma buduje swoją pozycję poprzez innowacyjność i elastyczność w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju. Produkty sygnowane logo Tymbark są znane w prawie 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze.

W ofercie spółki znajduje się szeroka oferta soków owocowych i warzywnych w kartonach i bardzo wygodnych butelkach plastikowych. Do ich produkcji używa się tylko najwyższej jakości owoców, dzięki którym mają doskonały i niepowtarzalny smak. Wszystkie soki od Tymbarku, nie zawierają dodatku cukru, konserwantów i sztucznych barwników bez względu na rodzaj opakowania.

Źródło: Tymbark

dostarczył:
netPR.pl