Mariusz Jabłoński dyrektorem rozwoju biznesu platformy RTB Adfocus

Mariusz Jabłoński dyrektorem rozwoju biznesu platformy RTB Adfocus

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl Źródło:InfoWire.pl

Mariusz Jabłoński objął w Netsprint stanowisko dyrektora rozwoju biznesu odpowiedzialnego za rozwój platformy RTB Adfocus. Do jego obowiązków należy m.in. rozwój i koordynacja działań związanych z promowaniem produktów i usług Netsprint dla e-commerce: Adfocus oraz - wprowadzanej wkrótce na rynek - Adkontekst eCommerce.

Zakres obowiązków nowego dyrektora to przede wszystkim rozwój produktu, tworzenie strategii sprzedaży i marketingu usług Adfocus oraz Adkontekst eCommerce, ustalenie i realizacja budżetu, a także zarządzanie zespołem sprzedażowym.

Mariusz Jabłoński od ponad 13 lat jest związany z handlem, organizacją i rozwojem działów sprzedaży w spółkach z branży e-commerce i nowych technologii. Doświadczenie zdobywał m.in. jako dyrektor sprzedaży w Netsprint, gdzie z sukcesem wprowadził i wypromował na rynku polskim i rynkach zagranicznych rozwiązanie do monitoringu mediów internetowych Newspoint, w Alfa Projekt Sp. z o.o., gdzie odpowiadał za sprzedaż rozwiązań bussines inteligence wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem oraz jako Sales Director w RTB House SA. Jest absolwentem kierunku Handel Międzynarodowy w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego.

Adfocus to platforma RTB wprowadzona przez Netsprint w październiku 2013 roku, która zapewnia dotarcie do ponad 98% internautów poprzez działania reklamowych z wykorzystaniem technologii retargetingu spersonalizowanego. Adfocus współpracuje z największymi światowymi systemami AdExchange, m.in. z Google Doubleclick, Facebook Exchange, Adscale, Yahoo! RMX, Improve Digital i Rubicon. Oferta dla reklamodawców oparta jest o modele efektywnościowe. W zależności od celów kampanii reklamowej, Adfocus udostępnia efektywnościowe modele rozliczeń, m.in. CPS (cost per sale)CPC (cost per click), co zwiększa efektywność kosztową działań marketingowych i zmniejsza ryzyko po stronie reklamodawcy.

Retargeting spersonalizowany to technologia, pozwalająca na emisję dopasowanych przekazów reklamowych użytkownikom, którzy odwiedzili wcześniej stronę internetową reklamodawcy.


dostarczył infoWire.pl
Źródło: NetSprint.pl

infoWire.pl