Zgodnie z raportem, najwięcej na kampanii firmy Skladywegla.pl zarobiła Telewizja Polska, w której klient wydał w sumie pond 26 milionów (26 329 978 zł), w tym 16 178 120 w TVP 1 i 8 047 285 w TVP 2. Wśród tytułów prasowych najwięcej na współpracy ze Skladywegla.pl zyskał FAKT (Ringer Axel Springer) – ponad 6 mln (6 042 904). Radio Zet (Eurozet) wyemitowało kampanię firmy za prawie 6 mln zł (5 725 190). Tygodnikiem, w którym Skladywegla.pl zostawiły najwięcej pieniędzy w 2013 r., był „Telemagazyn”/Telemagazyn.pl – wartość kampanii w tym tytule wyniosła 4 638 223. „Telemagazyn” należy do grupy Polskapresse, której dzienniki zarobiły na współpracy z firmą Skladywegla.pl w 2013 r. także prawie 6 mln (5 899 400) – w tym m.in.: Express Ilustrowany - 2 011 120, Polska Dziennik Bałtycki 1 650 580, Polska Dziennik Łódzki – 1 553 570.
Tygodnik WPROST był jednym z ok. 30 mediów, w których Skladywegla.pl realizowały kampanię w 2013 r. Cennikowe przychody AWR „Wprost” z emisji reklam w ramach tej kampanii wyniosły 1 441 000 zł.
Jednocześnie AWR „Wprost” informuje, że w roku 2014 WPROST nie wyemitował żadnej reklamy firmy Skladywegla.pl, podczas gdy kampanie firmy były emitowane m.in. w Radiu Zet (2 983 340), w „Telemagazynie” (1 043 210), a także w dziennikach grupy Polskapresse (1 314 000).
point-group.pl