Turysta w garniturze

Turysta w garniturze

Dodano:   /  Zmieniono: 
Perfekcyjna merytorycznie, organizacyjnie bez zarzutu, pozostająca w pamięci. Taka powinna być konferencja, ale też kongres czy zjazd. Tego rodzaju spotkania służą nie tylko wymianie doświadczeń i wiedzy, lecz także budowaniu wizerunku organizatora.

Różnego rodzaju podróże w celach zawodowych: na konferencje, kongresy, zjazdy, szkolenia, wystawy i targi, wyjazdy integracyjne, firmowe i motywacyjne – wszystko to składa się na tzw. turystykę biznesową. To jedna z najbardziej dochodowych i najprężniej rozwijających się branż turystyki. Nic dziwnego – na czynnik, który w innych jej rodzajach odgrywa największą rolę, czyli ceny i koszty, turystyka biznesowa jest znacznie mniej wrażliwa. Za turystę biznesowego płaci najczęściej firma lub organizacja. Co nie mniej ważne, ten rodzaj turystyki jest raczej odporny na faktor sezonowości i pogody – rozwija się niemal cały rok. Dlatego dla hoteli to znakomity interes.

WIZERUNEK I WABIK

Więcej możesz przeczytać w 6/2015 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.