Każdy użytkownik portalu TestMeToo.com, będzie miał szansę otrzymać do testów nowy model telewizora uznanego, międzynarodowego producenta. Testy - przeprowadzone przez użytkowników w warunkach domowych - będą miały na celu weryfikację łatwości obsługi innowacyjnego sprzętu, intuicyjność najnowszych funkcjonalności i technologii, łatwość montażu oraz oczywiście jakość obrazu i dźwięku telewizora. Będzie to pierwszy z serii testów telewizorów, które ma w planach TestMeToo.
Jak podają statystyki, w 2014 roku Polacy kupili 2,4 mln telewizorów i spędzili przed telewizorami średnio 4 godziny 20 minut. To aż o 13 minut więcej niż w roku poprzednim. Z roku na rok kupujemy też coraz większe telewizor, szukając okazji cenowych pozwalających kupić jak najlepszy sprzęt, za jak najlepszą cenę. Aby mieć pewność, że wybieramy dobrze szukamy opinii na temat sprzętów RTV AGD w internecie. Często po wielu godzinach albo i dniach poszukiwań po prostu odkładamy kupno na tak zwane ,,później". Nawet po podjęciu decyzji nie wszyscy tak szybko postanawiają od razu iść do sklepu. 27% Polaków kupuje w ciągu kilku dni, 20% w ciągu tygodnia, a tylko 18% tego samego dnia.
Aby wyjść naprzeciw potrzebom Polaków TestMeToo opracowało serię testów, w których będą mogli sprawdzać i oceniać technologiczne nowości. Swoimi opiniami będą dzielić się na platformie, ułatwiając tym samym decyzje zakupowe konsumentom planującym inwestycje w tym zakresie.
,,Po testach produktów z kategorii FMCG, postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i wprowadzić testy sprzętów RTV AGD. Sam nieraz, przed decyzją o zakupie sprzętu, poświęcałem wiele godzin, dni, a nawet tygodni na poszukiwania opinii o produkcie i wiem jak ciężko czegokolwiek się dowiedzieć. Użytkownicy będą mieli okazję sprawdzić wysokiej jakości sprzęt RTV oraz dodatkowo wyrazić swoją opinię na jego temat. Z drugiej strony dajemy konsumentom ciekawe narzędzie, dzięki któremu będą mogli przeczytać zweryfikowane, rzetelne, a przede wszystkim prawdziwe opinie o produkcie"- komentuje Andrzej Geryk, CEO i Założyciel TestMeToo.
Wraz z uruchomieniem akcji na stronie TestMeToo pojawi się ankieta rekrutacyjna. Użytkownicy zakwalifikowani do testów, będą mogli sprawdzić jakoś obrazu, dźwięku, usług sieciowych, wyrazić opinie o wyglądzie, funkcjonalności, a także współpracę z innymi urządzeniami w domu np. tablety, laptopy czy smartphony.
Do tej pory konsumenci zarejestrowani na platformie TestMeToo testowali produkty takich firm jak: Bałtyk, Dr Irena Eris, L'Oréal, Procter & Gamble, a także Tan-Viet.
dostarczył infoWire.pl