Ambasadorzy – polskie marki

Ambasadorzy – polskie marki

Dodano:   /  Zmieniono: 
Rozpoczynamy nowy cykl tygodnika „Wprost”. W kolejnych odcinkach będziemy przedstawiać historie młodych, przedsiębiorczych Polaków, którzy odnieśli sukces za granicą.

To najlepsi ambasadorzy, jakich kiedykolwiek Polska miała. Robią dla nas więcej niż całe MSZ i Ministerstwo Gospodarki razem wzięte. I w dodatku za swoje pieniądze.

MILIONER W SŁUCHAWKACH

Jak z produktem dla niewidomych podbić całą Europę? Przepis zna Marcin Beme. Jego mobilna biblioteka audiobooków jest już fabrycznie montowana w najnowszych modelach Volvo, Renault i Forda. Kiedy wprowadzał na rynek pierwsze książki do słuchania, księgarnie wieszały na nim psy. – Byłem dla nich siłą nieczystą. Mówili, że przeze mnie nikt już w Polsce nie będzie niczego czytał – wspomina Marcin Beme. Dzisiaj jego audiobooków słucha 3 mln ludzi w 23 krajach, co przekłada się na 3 mln dolarów przychodów rocznie. Jak osiągnął sukces? Jego kolega był realizatorem dźwięku w jednej ze stacji radiowych. W kątach zalegały sterty nagrań z przeróżnych zapomnianych audycji. – Niepotrzebne trafiały do archiwum, a ja zdmuchnąłem z nich kurz i przeniosłem do internetu – opowiada Beme.

Więcej możesz przeczytać w 16/2015 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.