Volkswagen padł ofiarą dość powszechnej dziś praktyki cynicznego wykorzystywania haseł ekologicznych jako narzędzia marketingowego.
Jeszcze kilka lat temu nieprawdopodobna wydawała się sytuacja, w której jedna z największych korporacji przemysłowych na świecie została zagrożona aferą po ujawnieniu fałszowania certyfikatów środowiskowych. Przypadek Volkswagena pokazuje, jak dalece wzrosło znaczenie ekologii w biznesie, nawet w tych państwach, w których politycy jeszcze niedawno z lekceważeniem wypowiadali się o „ekobzdurach”.
Więcej możesz przeczytać w 40/2015 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.