W Warszawie otwiera się wyjątkowy Carrefour. Części produktów nie kupisz w innych sklepach marki
– Wprowadzenie nowego formatu sklepów pod szyldem Carrefour BIO do Polski jest elementem konsekwentnie realizowanej strategii transformacji żywieniowej. Ekologiczna oferta Carrefour spotyka się w Polsce z uznaniem kupujących, czego dowodem jest jej dwucyfrowa dynamika sprzedaży w skali roku. Dostrzegamy rosnącą wiedzę i oczekiwania klientów w zakresie zdrowego odżywiania i zbilansowanej diety. Reagujemy na potrzeby konsumentów i chcemy zagwarantować im stały dostęp do produktów spożywczych wysokiej jakości oraz w przystępnych cenach. Dlatego chcemy rozwijać koncept Carrefour BIO w Polsce i testować sklepy w kolejnych lokalizacjach – zapowiedział prezes Carrefour Polska Christophe Rabatel.
Nowy format sklepu oferuje ok. 2500 produktów, w tym wiele nowości niedostępnych w innych sklepach sieci. „Polska jest czwartym krajem, w którym rozwijany będzie koncept tych sklepów. Obecnie zakupy w sklepach Carrefour BIO można zrobić w Francji, Belgii oraz Hiszpanii” – czytamy także.
Pierwszy w Polsce sklep Carrefour BIO obejmuje 153 m2 powierzchni handlowej oraz 27 m2 miejsca kawowego z dostępem do wi-fi.
Jaki będzie asortyment?
„W sklepie Carrefour BIO dostępne będzie również świeżo wypiekane pieczywo, a także wybór wędlin, serów bio, ciast i produktów garmażeryjnych sprzedawanych w ladach tradycyjnych. Z myślą o kobietach dbających o najwyższą jakość i naturalne pochodzenie produktów powstała specjalna strefa produktów do makijażu. W zakresie produktów niespożywczych szczególnie szeroko rozbudowana jest oferta zarówno ekodetergentów jak i kosmetyków naturalnych” – czytamy dalej.
W sklepie pojawi się strefa „Food to Go” – tj. znajdą się w niej zdrowe przekąski, zupy, bio kanapki przygotowywane na miejscu. W sklepach Carrefour BIO będzie możliwość korzystania z własnych opakowań, a dodatkową opcją dla klientów poszukujących produktów bezpośrednio od rolników są odbiory w sklepie zamówień realizowanych poprzez platformę LokalnyRolnik.pl.
– Upowszechnianie produktów bio i dbałość o środowisko to priorytety naszej firmy. Dlatego nasz nowy sklep został zaprojektowany z troską o najwyższe zadowolenie i wygodę klientów, ale także zgodnie ze standardami ekologicznymi obowiązującymi w Carrefour. Jako firma odpowiedzialna społecznie niezmiennie przeciwdziałamy marnotrawstwu żywności i redukujemy użycie plastiku. Dlatego w sklepie Carrefour BIO postawiliśmy na rozwiązania less waste i ekologiczne wyposażenie, np. podłoga stworzona została z materiału pochodzącego w ok. 50% z recyclingu, zakupiliśmy też energooszczędne lodówki zasilane propan-butanem – skomentował Rabatel.
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce 900 sklepów: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.