Duża awaria jednego z banków. Płatności kartą księgowano wielokrotnie
Awaria w mBanku. Z kont klientów zniknęła część środków. Firma szybko przyznała się do błędu i wyjaśniła, na czym polegał.
„Niektórzy z Was zobaczyli na swoich kontach podwójnie zaksięgowane płatności kartami. Przepraszamy za ten błąd” – czytamy w krótkim komunikacie banku na Twitterze. Firma zaznaczyła także, że pracuje nad naprawą błędu. „Pieniądze zwrócimy na Wasze konta automatycznie, najszybciej jak to możliwe” – dodano.
To nie pierwsza awaria mBanku w ostatnim czasie
Jednak w komentarzach pod wpisem widać, że problem mógł być bardziej poważny. Niektórzy z klientów banku twierdzą, że z ich konta ta sama płatność kartą została pobrana nie dwa, a aż pięć razy. Drugi z internautów zwrócił uwagę na fakt, że mBankowi kłopoty techniczne lub błędy przytrafiają się wyjątkowo często. Jeszcze inny zaznaczył, że za korzystanie z kapitału należałoby naliczyć odsetki.
Chwilę po godzinie 6:20 bank poinformował, że rozpoczęło się zwracanie środków na konta, które zostały dotknięte błędem systemu.
Chwilę przed 8 rano bank poinformował, że awaria została naprawiona. Klienci powinni widzieć już zwrócone środki na swoich kontach.