Litewska sieć osłodzi nam życie. Candy Pop wchodzi do Polski
Candy Pop najpierw zadomowiło się w polskim internecie, a teraz Litwini ogłaszają wielkie otwarcie pierwszej placówki stacjonarnej w Polsce. Nietypowy sklep ze słodyczami ma dość nowoczesne podejście do sprzedaży i promocji łakoci. Oto gdzie już niedługo będzie można spróbować specjałów z całego świata.
Candy Pop otwiera sklep w Polsce – pierwsza placówka w Złotych Tarasach
Wielkie otwarcie pierwszego sklepu CandyPop odbędzie się już 26 lipca, w galerii handlowej Złote Tarasy w ścisłym centrum Warszawy. Stołeczna placówka znajdzie się na pierwszym piętrze i ma być otwarta z należytą pompą – w wielki dzień na miejscu znajdą się m.in. polscy influencerzy jak Natsu (Natalia Karczmarczyk) i Jasper (Kacper Porębski).
– Candy Pop zachęca klientów do częstego odwiedzania sklepu, rozwijając swoją ofertę o kolejne produkty światowych marek, przede wszystkim takich, które są niedostępne w innych sieciach – mówi Izabela Ługowska z firmy Cushman & Wakefield, odpowiadającej za przestrzeń w Złotych Tarasach.
Jak na razie wielką tajemnicą firmy pozostaje to, ile sklepów planuje otworzyć w 2023 r. i później. Nie zdradza też, jakie polskie miasta znajdują się na potencjalnej liście.
Candy Pop w internecie – firma celuje w młodych fanów
Z ofertą litewskiego Candy Pop od pewnego czasu zapoznać się można w oficjalnym polskim sklepie online – candypop.pl. Co ciekawe, firma wydaje się bardzo mocno stawiać na internetowy przekaz i nietypowe słodycze popularne w największych social mediach.
„Jesteśmy na bieżąco z najnowszymi trendami! W naszym sklepie znajdziecie najpopularniejsze słodycze, które podbiły TikToka i YouTube'a. Przygotujcie się na te same pyszności, którymi nie mogą przestać się zachwycać Wasi ulubieni influencerzy” – możemy przeczytać w oficjalnej komunikacji.
W sklepie w istocie znajdziemy zakładkę „Hity z TikToka”, a w niej gamę produktów z różnych krajów świata – od ostrych ramenów instant z Japonii, przez klasyki z USA niedostępne zwykle w Polsce, po przekąski… dziwne, takie jak korniszony pakowane na sztuki Pickle In-A-Pouch.
Co ciekawe można się tam również zaopatrzyć w zestawy typu Mystery Box, gdzie za słodycze płacimy określoną kwotę, lecz nie wiemy dokładnie, co kupujemy. Tego typu zabawy także są popularne w platformach wideo czy na TikToku. Za słodkiego „kota w worku” zapłacić można nawet 140 zł.