Od 26 września promocja Polski w CNN

Dodano:
Od 26 września do 14 grudnia w stacji telewizyjnej CNN International będą emitowane spoty reklamowe promujące Polskę - poinformowało w poniedziałek Ministerstwo Spraw Zagranicznych w komunikacie.

"Polska prezentowana będzie jako kraj nowoczesny i dynamiczny, atrakcyjny turystycznie oraz jako wiarygodny partner gospodarczy i dogodne miejsce dla inwestycji" - czytamy w oświadczeniu MSZ.

Na kampanię składają się m.in.: dwa 30-sekundowe spoty promocyjne, które powstały - jak podało MSZ - w oparciu o badania CNN dotyczące postrzegania Polski i Polaków.

"Jeden spot jest +inwestycyjny+, mówiący o tym, że w Polsce jest dużo młodych, wykształconych ludzi i Polska jest bardzo dobrym krajem do inwestycji" - powiedział Michał Nykowski z Polskiej Organizacji Turystycznej. "Drugi jest typowym spotem wizerunkowym, pokazuje Polskę od strony pięknych miast i walorów turystycznych" -  dodał.

W ciągu 12 tygodni oba 30-sekundowe spoty zostaną wyemitowane w CNN 625 razy. Uzupełnieniem ich będą banery reklamowe prezentowane na stronach internetowych CNN.

MSZ podkreśla, że w tym czasie na antenie CNN promowane będą - w oddzielnych spotach - także polskie miasta: Gdańsk, Warszawa, Kraków, Łódź. Pokazana też zostanie Giełda Warszawska.

Ponadto od 6 do 13 października CNN wyemituje serię programów telewizyjnych pod tytułem "Eye on Poland", w których - jak powiedział Nykowski - zobaczymy "polską kulturę, sport, trochę polityki, gospodarki i turystyki".

Kampania promująca Polskę realizowana jest przy współpracy Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Polskich Linii Lotniczych LOT.

MSZ podkreśliło w oświadczeniu, że "spodziewanym efektem tych działań jest m.in. zwiększenie napływu bezpośrednich inwestycji zagranicznych do Polski oraz wzrost ruchu turystycznego".

pap, keb
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...