Autolifting Fiata
Dodano:
25 proc. polskiego rynku to przewidziany na ten rok cel Fiata Auto Poland. Środkami do jego osiągnięcia mają być nowe - lub odmłodzone - auta i usługi.
"Chcemy grać w ataku" - powiedział prezes Fiat Auto Poland Massimo Gentilini.
Arsenał ofensywnych zagrywek Fiata obejmie m.in. wprowadzenie na rynek w najbliższych trzech miesiącach czterech modeli aut, dwuletnią gwarancję bez limitu przebiegu kilometrów oraz coraz dogodniejsze warunki kupna samochodów. Firma chce kontynuować swoją politykę oferowania wzbogaconych modeli w niezmienionej cenie.
Pierwszy z zapowiadanych modeli to wytwarzany w Tychach Palio Weekend, który niebawem ma trafić do sprzedaży. Auto zostało poddane głębokiemu tzw. restylingowi (300 zmian konstrukcyjnych). Jak zapowiadają władze firmy, można go będzie kupić jeszcze w styczniu w cenie od 39.900 do 48.800 zł.
W tym roku fabryka w Tychach zamierza wyprodukować pięć tys. sztuk tych aut na rynek krajowy i około 10 tys. na eksport.
W lutym w salonach sprzedaży ma pojawić się Stilo, udany następca Bravo/Brawa. W marcu natomiast przewidziane są dwie premiery. Będzie to wytwarzany w Turcji zupełnie nowy model Albea, następca Sieny, dłuższy i szerszy od poprzednika, oraz nowa wersja Ducato.
W ubiegłym roku Fiat Auto Poland sprzedał ok. 230 tys. aut, o jedną trzecią mniej niż rok wcześniej. Chłonność rynku nowych aut w Polsce w 2002 r. dyrektor handlowy firmy Jose Ramon Soriano ocenia na 315,5 tys.
em, pap
Arsenał ofensywnych zagrywek Fiata obejmie m.in. wprowadzenie na rynek w najbliższych trzech miesiącach czterech modeli aut, dwuletnią gwarancję bez limitu przebiegu kilometrów oraz coraz dogodniejsze warunki kupna samochodów. Firma chce kontynuować swoją politykę oferowania wzbogaconych modeli w niezmienionej cenie.
Pierwszy z zapowiadanych modeli to wytwarzany w Tychach Palio Weekend, który niebawem ma trafić do sprzedaży. Auto zostało poddane głębokiemu tzw. restylingowi (300 zmian konstrukcyjnych). Jak zapowiadają władze firmy, można go będzie kupić jeszcze w styczniu w cenie od 39.900 do 48.800 zł.
W tym roku fabryka w Tychach zamierza wyprodukować pięć tys. sztuk tych aut na rynek krajowy i około 10 tys. na eksport.
W lutym w salonach sprzedaży ma pojawić się Stilo, udany następca Bravo/Brawa. W marcu natomiast przewidziane są dwie premiery. Będzie to wytwarzany w Turcji zupełnie nowy model Albea, następca Sieny, dłuższy i szerszy od poprzednika, oraz nowa wersja Ducato.
W ubiegłym roku Fiat Auto Poland sprzedał ok. 230 tys. aut, o jedną trzecią mniej niż rok wcześniej. Chłonność rynku nowych aut w Polsce w 2002 r. dyrektor handlowy firmy Jose Ramon Soriano ocenia na 315,5 tys.
em, pap