Volkswagen atakuje polski rynek. Auta stanieją

Dodano:
Po przejęciu biznesu samochodowego od Jana Kulczyka, koncern Volkswagen chce osiągnąć prymat na polskim rynku, oferując tańsze auta, fot. Wikipedia
Po przejęciu biznesu samochodowego od Jana Kulczyka, koncern Volkswagen chce osiągnąć prymat na polskim rynku, oferując tańsze auta - dowiedział się "Dziennik Gazeta Prawna".

Z nieoficjalnych informacji uzyskanych przez gazetę wynika, że  koncern przygotowuje wielką akcję promocyjną, której podstawą ma być nowa polityka cenowa. Od 2012 r. samochody niemieckiej marki mają być nawet o 10 proc. tańsze w salonach. Skorzystać z tego mają zarówno klienci jak i  dilerzy. Dotychczas auta Volkswagena były o 30 proc. droższe od samochodów Opla, Toyoty czy Forda. Teraz zbliżą się do nich cenowo.

Zdaniem cytowanych przez gazetę dilerów, przy nowych cenach będą oni w stanie sprzedawać dwa, a nawet trzy razy więcej samochodów niż dotąd. To plan na kilka lat, ale już w przyszłym roku Volkswagen może zwiększyć sprzedaż w Polsce o ponad 50 proc. i zepchnąć z najwyższego podium inną markę koncernu - Skodę.

Inne marki myślą raczej o zwiększeniu cen niż o ich obniżkach.

pap, ps

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...