Kryzys niepokoi polskich konsumentów

Dodano:
Tzw. bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK) spadł o 3,7 pkt proc. Archiwum
W listopadzie znacznie pogorszyły się nastroje konsumenckie w naszym społeczeństwie podał GUS we wczorajszym komunikacie. Obawiamy się o przyszłość.

Tzw. bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK) spadł o 3,7 pkt proc. w stosunku do października i wyniósł -24,5 pkt. proc. W porównaniu z listopadem zeszłego roku jest niższy o 4,4 pkt proc. Źle oceniamy przede wszystkim oczekiwane zmiany w sytuacji ekonomicznej kraju, a co za tym idzie ? również w sytuacji finansowej gospodarstw domowych.

Wskaźnik może przyjmować wartości od -100 do +100. Wartość dodatnia oznacza przewagę konsumentów nastawionych optymistycznie nad pesymistami, natomiast wartość ujemna oznacza sytuację odwrotną. Badanie przeprowadzono na próbie 1791 gospodarstw domowych.

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...