Pepsi znowu będzie się reklamować Jacksonem
Dodano:
Pepsi wskrzesiła kontrakt reklamowy ze zmarłym trzy lata temu gwiazdorem. Zamierza ponownie wypuścić do sprzedaży swój napój w puszkach z wizerunkiem Jacksona informuje „Wall Street Journal”.
Po co? Żeby poprawić sprzedaż swojego napoju i zbliżyć się w wynikach do odwiecznego rywala, czyli Coca-Coli.
Firma PepsiCo podpisała kontrakt z osobami zarządzającymi pośmiertnym funduszem powierniczym artysty, który pozwala na wyprodukowanie miliarda puszek z podobizną Jacksona. Wartość kontraktu pozostaje tajemnicą. Wiadomo jedynie, że sam piosenkarz w 1984 r. za podobną umowę zainkasował rekordowe 5 mln dol.
Napój w nowych puszkach trafi do sprzedaży w przyszły weekend. Firma rozpocznie ich dystrybucję od Chin, w których zaciekle rywalizuje o udział w rynku z Coca-Colą. Dopiero potem napój trafi do USA oraz 20 innych krajów. Kampania pochłonie najprawdopodobniej sporą część tegorocznego budżetu firmy na marketing, który opiewa na 600 mln dol.
Firma PepsiCo podpisała kontrakt z osobami zarządzającymi pośmiertnym funduszem powierniczym artysty, który pozwala na wyprodukowanie miliarda puszek z podobizną Jacksona. Wartość kontraktu pozostaje tajemnicą. Wiadomo jedynie, że sam piosenkarz w 1984 r. za podobną umowę zainkasował rekordowe 5 mln dol.
Napój w nowych puszkach trafi do sprzedaży w przyszły weekend. Firma rozpocznie ich dystrybucję od Chin, w których zaciekle rywalizuje o udział w rynku z Coca-Colą. Dopiero potem napój trafi do USA oraz 20 innych krajów. Kampania pochłonie najprawdopodobniej sporą część tegorocznego budżetu firmy na marketing, który opiewa na 600 mln dol.