Pepsi znowu będzie się reklamować Jacksonem

Dodano:
Firma PepsiCo podpisała kontrakt z osobami zarządzającymi pośmiertnym funduszem powierniczym artysty, który pozwala na wyprodukowanie miliarda puszek z podobizną Jacksona PepsiCo
Pepsi wskrzesiła kontrakt reklamowy ze zmarłym trzy lata temu gwiazdorem. Zamierza ponownie wypuścić do sprzedaży swój napój w puszkach z wizerunkiem Jacksona informuje „Wall Street Journal”.
Po co? Żeby poprawić sprzedaż swojego napoju i zbliżyć się w wynikach do odwiecznego rywala, czyli Coca-Coli.

Firma PepsiCo podpisała kontrakt z osobami zarządzającymi pośmiertnym funduszem powierniczym artysty, który pozwala na wyprodukowanie miliarda puszek z podobizną Jacksona. Wartość kontraktu pozostaje tajemnicą. Wiadomo jedynie, że sam piosenkarz w 1984 r. za podobną umowę zainkasował rekordowe 5 mln dol.

Napój w nowych puszkach trafi do sprzedaży w przyszły weekend. Firma rozpocznie ich dystrybucję od Chin, w których zaciekle rywalizuje o udział w rynku z Coca-Colą. Dopiero potem napój trafi do USA oraz 20 innych krajów. Kampania pochłonie najprawdopodobniej sporą część tegorocznego budżetu firmy na marketing, który opiewa na 600 mln dol.
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...