Bank Pekao zmienia logo

Dodano:
Prezentacja nowego logo była zaskoczeniem dla wszystkich. Nikt bowiem nie spodziewał się, że do takiej zmiany w ogóle dojdzie Materiały prasowe
Drugi co do wielkości bank w Polsce Bank Pekao SA zmienia logo. Rezygnuje ze znanego niebieskiego żubra, który przez ostatnie lata był jego znakiem rozpoznawczym, na rzecz biało-czerwonego logo właściciela banku, czyli grupy UniCredit.
Prezentacja nowego logo była zaskoczeniem dla wszystkich. Nikt bowiem nie spodziewał się, że do takiej zmiany w ogóle dojdzie. Pekao udało się do ostatniego momentu utrzymać w tajemnicy to, że decyduje się na rebranding.  ? Rozpoczynamy w ten sposób nowy etap naszej historii ? wyjaśnia prezes Pekao Luigi Lovaglio.

Zmiana ruszyła już wczoraj. Nowe znaki zawisły już na pierwszych oddziałach. Do końca tygodnia mają się znaleźć na wszystkich większych placówkach w miastach, które są gospodarzami EURO 2012. Akcja promocyjna banku w nowych barwach ma być bowiem połączona z turniejem. Plany przewidują, że do końca roku nowe logo zawiśnie na połowie z tysiąca oddziałów banku oraz na wszystkich jego bankomatach. Reszta zostanie zmieniona już w przyszłym roku. Cała operacja ma pochłonąć 20 mln zł.

Dlaczego bank decyduje się na tak radykalną zmianę i rezygnację z rozpoznawalnego znaku, jakim był żubr Pekao? Władze firmy wyjaśniają, że chodzi o podkreślenie zmian, jakie zachodzą w ich banku. Wszystko zostało gruntownie przemyślane i przebadane. Pekao nie wystarcza już żubr, który kojarzony jest wśród klientów ze statecznością, tradycją i zaufaniem. Teraz chce postawić na dynamizm, nowoczesność i innowacje. Z badań wynika, że właśnie tak odbierane jest nowe logo.

Od dziś Pekao rusza z kampanią reklamową, która ma kosztować 10 mln zł. Jej efektem, podobnie jak zmiany logo, ma być stopniowy przyrost liczby młodych klientów.
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...