Kaufland stawia twarde warunki

Dodano:
To już druga przepychanka pomiędzy siecią marketów Kaufland a producentami żywności. Po sporze z Danone przyszedł czas na Podravkę, której produktów zaczyna brakować w sklepach, a nowych zamówień brak.
Po raz pierwszy tego lata Kaufland wszedł w ostry spór z producentem żywności w czerwcu. W gazetce reklamowej market powiadomił klientów, że Danone nie dostarcza swych produktów 'po atrakcyjnych cenach', i w związku z tym proponuje nabywanie asortymentu konkurencji. Danone stanowczo zaprzeczył, stwierdził, że 'oferuje firmie Kaufland atrakcyjną ofertę handlową i ubolewa, że firma Kaufland nie zgadzając się na nią, nie zapewnia konsumentom optymalnej oferty produktowej. Zamieszczona reklama jest nieprawdziwa, nieetyczna i stanowi czyn nieuczciwej konkurencji'. Producent zaprosił też konsumentów do innych sieci marketów i dyskontów.

Produktów Danone w Kauflandzie nie ma, końca sporu nie widać, a tymczasem niemiecka sieć weszła już w kolejny. Tym razem rywalem jest chorwacka Podravka, której przyprawy, pasty i przetwory zaczynają znikać z półek w Kauflandzie. Nowych dostaw nie ma, bo Niemcy znów ostro grają. Portalspozywczy.pl informuje, że negocjacje trwają.

Kaufland w Polsce ma ponad 150 sklepów. Ostatnio prowadził ostrą kampanię promocyjno-reklamową mającą na celu zwiększenie udziału w polskim rynku zakupów. Sieć należy do niemieckiego koncernu Schwarz, podobnie jak Lidl.
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...