Marka Dulux z kampanią reklamową
Czas na zmianę to przewodnie hasło kampanii reklamowej Dulux, którą można zobaczyć na antenie największych stacji telewizyjnych. Celem kampanii jest dalsze zwiększenie świadomości marki oraz ugruntowanie jej pozycji jako eksperta
w dziedzinie kolorów i lidera innowacji.
Kampania jest kontynuacją zapoczątkowanej w ubiegłym roku i odnoszącej sukcesy linii komunikacyjnej wzmacniającej wizerunek marki jako inicjatora pozytywnych zmian. Jest skierowana do konsumentów poszukujących inspiracji oraz innowacyjnych narzędzi ułatwiających wybór odpowiedniego koloru.
Odbiorcy reklamy utożsamiają się z bohaterką spotu, która znudzona otaczającą ją szarością, pragnie zmienić coś w swoim życiu i wykreować nową jakość otaczającej ją przestrzeni. Za pomocą bogatego zestawu narzędzi doboru kolorów: Dulux Lets Colour Studio dostępnych na stronie www.dulux.pl, wybiera odpowiedni odcień farby Dulux i dodając koloru odmienia swoje życie. Tegoroczna odsłona kampanii Dulux promuje nową, interaktywną aplikację mobilną wersję Karty Kolorów Dulux. Spot można znaleźć na kanale marki na youtube:
www.youtube.com/DuluxLetsColorPolska
Karta Kolorów jest kolejną aplikacją Dulux Lets Colour Studio zestawu interaktywnych narzędzi ułatwiających wybór koloru i inspirujących do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań przy planowaniu wystroju wnętrz.
Za design Karty Kolorów (zarówno katalogu drukowanego, jak i mobilnych aplikacji) jest odpowiedzialna agencja 360 marketing.Za adaptację tegorocznego spotu telewizyjnego - agencja ArtGraph, za planowanie i zakup mediów MediaCom, a za działania Public Relations na polskim rynku agencja Ciszewski MSL.
Kampania potrwa przez cały sezon remontowy i swoim zasięgiem obejmie telewizję, prasę i Internet.