Reklama batoników podważa zaufanie dzieci do rodziców?

Dodano:
Właściciel reklamowanych batonów twierdzi, że spot dostępny jest tylko w internecie, a reklama adresowana jest do pełnoletnich odbiorców (fot. sxc.hu) Źródło: FreeImages.com
"To nie jest wasz tata" dowiadują się dzieci od mamy jedzącej batonika. Do Komisji Etyki Reklamy spływają skargi na spot reklamujący słodycze – informuje TOK FM.

Reklama emitowana jest od połowy lutego. Matka zajadająca ze smakiem batonika mówi do dzieci bawiących się z ojcem "To nie jest wasz tata”.

Osoby urażone reklamą zarzucają, że "stawia pod znakiem zapytania zaufanie, jakim dzieci darzą rodziców". Natomiast forma żartu i sposób pokazania stosunków rodzinnych "godzi w obraz intymnych relacji, jakie powinny istnieć między rodzicem a dziećmi”.

Zdaniem Komisji Etyki Mediów, do której spłynęło ponad 1200 skarg na reklamę, spot jest obraźliwy i trywializuje więzy rodzinne.

Właściciel reklamowanych batonów twierdzi, że spot dostępny jest tylko w internecie, a reklama adresowana jest do pełnoletnich odbiorców.

jc, tokfm.pl

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...