Reklama batoników podważa zaufanie dzieci do rodziców?
Dodano:
"To nie jest wasz tata" dowiadują się dzieci od mamy jedzącej batonika. Do Komisji Etyki Reklamy spływają skargi na spot reklamujący słodycze – informuje TOK FM.
Reklama emitowana jest od połowy lutego. Matka zajadająca ze smakiem batonika mówi do dzieci bawiących się z ojcem "To nie jest wasz tata”.
Osoby urażone reklamą zarzucają, że "stawia pod znakiem zapytania zaufanie, jakim dzieci darzą rodziców". Natomiast forma żartu i sposób pokazania stosunków rodzinnych "godzi w obraz intymnych relacji, jakie powinny istnieć między rodzicem a dziećmi”.
Zdaniem Komisji Etyki Mediów, do której spłynęło ponad 1200 skarg na reklamę, spot jest obraźliwy i trywializuje więzy rodzinne.
Właściciel reklamowanych batonów twierdzi, że spot dostępny jest tylko w internecie, a reklama adresowana jest do pełnoletnich odbiorców.
jc, tokfm.pl