Marketing House dla marki Danio

Dodano:

Agencja Marketing House wygrała przetarg na realizację programu konsumenckiego dla marki Danio należącej do portfolio Danone. Długofalowe działania zakładają między innymi budowę strony www, konkursy i akcje specjalne skierowane do grupy docelowej marki.

Nowe aktywności o zasięgu ogólnopolskim rozpoczną się już w lipcu. Grupa docelową jest młodzież 13-19 oraz kobiety, w tym matki w wieku 20-49. Założeniem strategicznym programu jest długofalowe budowanie relacji z konsumentami.

 

O agencji Marketing House

Marketing House jest liderem rynku marketingu relacyjnego. Specjalizuje się w indywidualnej komunikacji na masową skalę. Dzięki wiedzy pozyskanej z analizy danych dotyczących zachowania konsumentów tworzy efektywne programy lojalnościowe i motywacyjne w segmencie B2B i B2C, skuteczne promocje konsumenckie oraz angażujące rozwiązania mobilne. Agencja Marketing House stawia nie tylko na mierzalność, ale także przewidywalność działań. Celem nadrzędnym jest przy tym zawsze zwiększenie ROI.

http://www.marketing-house.pl

Źródło: Marketing House

dostarczył:
netPR.pl
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...