mBank ma nowe logo. Wyda miliony na promocję

Dodano:
mBank ma nowe logo (fot. mat. prasowe)
mBank zaprezentował nowe logo oraz nowy serwis transakcyjny. Kampania reklamowa ma kosztować 12 milionów złotych - donoszą wirtualnemedia.pl.
Dwumiesięczna kampania reklamowa promująca nowe logo i nowy serwis ma ruszyć 10 czerwca.

Nowe logo mBanku przygotowano w pięciu wersjach kolorystycznych. Różne wersje przeznaczono dla różnego typu klientów.

Właścicielem mBanku i MultiBanku jest BRE Bank. Pod koniec roku banki mają się połączyć i funkcjonować pod nazwą mBank.

Budżet przeznaczony na przygotowanie nowego serwisu transakcyjnego mBanku to 100 mln zł. Jak dotąd wydano 50 milionów - powiedział wirtualnymmediom.pl prezes BRE Banku Cezary Stypułkowski.

zew, wirtualnemedia.pl
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...