Nokia w reklamie śmieje się z Apple'a
Dodano:
Nokia przygotowała reklamę, w której porównała swoje produkty oraz produkty firmy Apple. Produkty amerykańskiego koncernu zostały skrytykowane w żartobliwy sposób.
Tzw. reklama porównawcza jest legalna w USA od lat 70. XX wieku. Jej stosowanie powodowało słynne wojny reklamowe Coca-Coli i Pepsi-Coli albo firm telekomunikacyjnych AT&T oraz MCI. Teraz ofiarą takich reklam stał się Apple.
Nokia w spocie "Don't flash. Amaze" chwaliła się możliwościami aparatu fotograficznego Lumia 925. Według producenta możliwe jest wykonywanie nim zdjęć w każdym świetle. Użytkowników iPhone'ów, którzy przy słabszym świetle korzystają z lampy błyskowej, twórcy reklamy porównali do zombi.
Przed Nokią swoje produkty z produktami firmy Apple porównywał m.in. Samsung oraz Microsoft.
Na razie nie widać na horyzoncie reklamowej odpowiedzi ze strony Apple'a.
Gazeta.pl, ml
Nokia w spocie "Don't flash. Amaze" chwaliła się możliwościami aparatu fotograficznego Lumia 925. Według producenta możliwe jest wykonywanie nim zdjęć w każdym świetle. Użytkowników iPhone'ów, którzy przy słabszym świetle korzystają z lampy błyskowej, twórcy reklamy porównali do zombi.
Przed Nokią swoje produkty z produktami firmy Apple porównywał m.in. Samsung oraz Microsoft.
Na razie nie widać na horyzoncie reklamowej odpowiedzi ze strony Apple'a.
Gazeta.pl, ml