Nokia w reklamie śmieje się z Apple'a

Dodano:
Logo Apple (fot.mat.pras.)
Nokia przygotowała reklamę, w której porównała swoje produkty oraz produkty firmy Apple. Produkty amerykańskiego koncernu zostały skrytykowane w żartobliwy sposób.
Tzw. reklama porównawcza jest legalna w USA od lat 70. XX wieku. Jej stosowanie powodowało słynne wojny reklamowe Coca-Coli i Pepsi-Coli albo firm telekomunikacyjnych AT&T oraz MCI. Teraz ofiarą takich reklam stał się Apple.

Nokia w spocie "Don't flash. Amaze" chwaliła się możliwościami aparatu fotograficznego Lumia 925. Według producenta możliwe jest wykonywanie nim zdjęć w każdym świetle. Użytkowników iPhone'ów, którzy przy słabszym świetle korzystają z lampy błyskowej, twórcy reklamy porównali do zombi.

Przed Nokią swoje produkty z produktami firmy Apple porównywał m.in. Samsung oraz Microsoft.

Na razie nie widać na horyzoncie reklamowej odpowiedzi ze strony Apple'a.

Gazeta.pl, ml
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...