Nowe funkcje w ramach aplikacji mobilnej BRE Ubezpieczenia

Dodano:

Od sierpnia BRE Ubezpieczenia wprowadziło nowe funkcje do bezpłatnej aplikacji na urządzenia mobilne. Aplikacja dostępna pod nazwą BRE Ubezpieczenia umożliwi podgląd szczegółowych informacji o polisach turystycznych oraz samochodowych: OC, AC, assistance wszystkich ubezpieczycieli w ramach platformy Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych, a także ubezpieczeniach domów i mieszkań Go!Direct zakupionych w mBanku. Aplikacja pobrana z App Store lub platformy Google Play umożliwi również ustawienie przypomnienia o badaniu technicznym pojazdu/pojazdów w kalendarzu w telefonie lub jako powiadomienie SMS. Aplikacje mobilne o nazwie BRE Ubezpieczenia były wielokrotnie nagradzane m.in. znakiem Quality International Najwyższa Jakość 2012, Laurem Konsumenta 2012 oraz prestiżową statuetką Byka Gazety Giełdy Parkiet.

Aplikacja mobilna BRE Ubezpieczenia ułatwia zakup polis turystycznych w wariancie indywidualnym lub w wariancie rodzinnym, dla osób podróżujących po Polsce, Europie, a także w odpowiedzi na propozycje zgłoszone przez użytkowników - innych krajach świata. Dzięki bezpłatnej aplikacji, osoby posiadające ubezpieczenie turystyczne oraz komunikacyjne (OC, AC, assistance) wszystkich ubezpieczycieli w ramach Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych mogą szybko i skutecznie wezwać pomoc, a służby ratownicze bez problemu dotrą do poszkodowanego dzięki automatycznej lokalizacji GPS np. na drodze lub w miejscu pobytu, w górach lub na wodzie.

Coraz więcej Polaków korzysta ze smartfonów i tabletów. Z coraz większą ufnością podchodzimy także do produktów finansowych dostępnych w internecie. Aplikacje mobilne są zatem nie tyle nowym produktem, co nowym kanałem dotarcia do klientów. BRE Ubezpieczenia jest prekursorem i jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce już w 2012 roku wprowadził do swojej oferty możliwość zakupu polis turystycznych przez urządzenia mobilne. Od tego czasu stale rozwijamy funkcjonalności aplikacji z myślą o osobach, które cenią sobie łatwe i szybkie dotarcie do informacji, nieskomplikowany proces zakupu, a także intuicyjne zarządzanie posiadanymi produktami ubezpieczeniowymi mówi Alicja Mroczek, product manager ds. ubezpieczeń direct, w departamencie rozwoju produktów w BRE Ubezpieczenia.

W celu zakupu polisy przez urządzenie mobilne wystarczy pobrać aplikację na iPhonea/iPada z App Store bądź na urządzenie z systemem operacyjnym Android z platformy Google Play, wypełnić wniosek o ubezpieczenie oraz dokonać płatności przelewem elektronicznym w jednym z kilkunastu banków lub za pomocą karty płatniczej. Płatności obsługuje eCard S.A., gwarantująca bezpieczeństwo zgodnie z normami Visa, MasterCard oraz American Express.

Rozwiązania oferowane i współtworzone przez BRE Ubezpieczenia zostały nagrodzone m.in.: Godłem Teraz Polska, Laurem Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku 2012, tytułem Firma Roku 2011 przyznanym przez Kapitułę Polskiego Klubu Biznesu, Certyfikatem Najwyższa Jakość Produkt Roku 2009, 2012 i 2013, w tym specjalnym wyróżnieniem Perła Najwyższej Jakości, a także tytułem Euromarka. Ponadto, ubezpieczyciel może pochwalić się Rekomendacją Gazety Bankowej oraz tytułem Hit Roku, ALICJA 2007 miesięcznika Twój Styl, EUROPRODUKT w konkursie pod patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz wyróżnieniem Indywidualność Rynku - Merkury 2007. BRE Ubezpieczenia otrzymało również prestiżowy tytuł Najlepszy partner w biznesie 2012 oraz wyróżnienie specjalne w konkursie Srebrny Parasol obie przyznane przez redakcję Home&Market a także nagrodę Byka przyznaną przez redakcję Gazety Giełdy Parkiet w konkursie Byki i Niedźwiedzie za aplikacje mobilne.

Informacje o firmie:

BRE Ubezpieczenia TUiR S.A.

BRE Ubezpieczenia zostało założone w 2006 roku przez notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie BRE Bank S.A. BRE Ubezpieczenia specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych programów bancassurance dla sektora finansowego. Wykorzystując silne strony partnerów, tworzy nowoczesne rozwiązania, umożliwiające Klientom zakup szerokiej gamy produktów ubezpieczeniowych w prosty i przejrzysty sposób, zarówno w modelu tradycyjnym (placówki partnera) jak i za pośrednictwem zdalnych kanałów obsługi (model direct).

Źródło: BRE Ubezpieczenia

dostarczył:
netPR.pl
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...