Carrefour i LUKOIL poszerzają współpracę kolejne innowacyjne sklepy już otwarte

Dodano:
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Carrefour Polska i LUKOIL Polska rozwijają partnerstwo, w wyniku którego klienci stacji mogą korzystać już z 22 sklepów franczyzowych Carrefour Express na stacjach paliw. Nowoczesne obiekty należące do koncernu zyskały nowy atut szeroki asortyment, w którym pojawiły się między innymi warzywa i owoce, nabiał oraz inne produkty świeże. Partnerzy wspólnie przygotowali innowacyjny koncept sklepu dla stacji paliw, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz ułatwić codzienne zakupy.

Carrefour Express na stacjach LUKOIL to innowacja, która łączy największe atuty sklepu osiedlowego i sklepu na stacji paliw. To pierwsze placówki handlowe na stacjach paliw w Polsce, w których znajdziemy tak szeroki wybór produktów świeżych zarówno warzyw i owoców, jak i pieczywa czy wędlin. Nie zrezygnowano przy tym z asortymentu charakterystycznego dla sklepów na stacjach paliw, dzięki czemu klienci nadal mają możliwość zakupu produktów auto-moto, a w trakcie długiej podróży mogą posilić się kawą lub hot dogiem. Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania sklepy Carrefour Express na stacjach LUKOIL odpowiadają na potrzeby nie tylko klientów zmotoryzowanych, lecz także okolicznych mieszkańców, którzy mogą traktować te obiekty handlowe jak osiedlowy market czynny 24 godziny na dobę, przez cały rok. Warto zaznaczyć, że produkty oferowane są w bardzo rozsądnych cenach, co jest dodatkowym atutem dla klientów.

Nowatorskim pomysłem wdrożonym w sklepach Carrefour Express na stacjach LUKOIL jest także strefa Drive. Jest to specjalna część przy wejściu, w której oferowane są produkty w opakowaniach zbiorczych np. woda w zgrzewkach czy inne napoje w wielopakach. Dzięki temu klienci, którzy przyjeżdżają samochodem, mogą przy okazji tankowania dokonać większych zakupów, a ciężkie produkty wygodnie zawieźć samochodem do domu.

Ponadto sklepy Carrefour Express na stacjach paliw LUKOIL dostosowywane są do lokalnych warunków, aby jak najlepiej spełniać wymagania klientów. Dlatego oferowany asortyment zależny jest od lokalizacji: w sklepach znajdujących się w miastach, blisko osiedli dostosowany jest do codziennych zakupów; w sklepach przy trasach przejazdowych asortyment jest odpowiednio zmieniony.

Koncept Carrefour Express dedykowany stacjom benzynowym stawia w centrum zainteresowania potrzeby klienta mówi Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy i Członek Zarządu Carrefour Polska. Dlatego zaproponowaliśmy szereg rozwiązań, które na te potrzeby odpowiadają. Oprócz tradycyjnej dla takich sklepów oferty, nasze sklepy wyróżnia oferta produktów świeżych oraz strefa Drive. Koncept przygotowany został do różnych typów lokalizacji. Cieszymy się, że wspólnie z LUKOIL Polska mogliśmy wprowadzić te innowacje na polski rynek.

Naszym celem jest sprostanie oczekiwaniom klientów oraz stworzenie przyjaznego miejsca, w którym każdy chętnie dokona zakupów. Wychodzimy do naszych klientów, oferując nowy standard usług. Co bardzo ważne w dzisiejszym świecie, dajemy możliwość oszczędzenia czasu potrzebnego na codzienne zakupy i poświęcenie go rodzinie lub ulubionym zajęciom powiedział Piotr Żuromski, Dyrektor Sprzedaży LUKOIL Polska. Obszerny parking tuż przy wejściu do sklepu, atrakcyjne ceny oraz szeroki asortyment produktów dostępnych w każdej chwili został doceniony przez klientów pierwszych stacji z nowym sklepem, które otworzyliśmy. Dlatego chcemy zaproponować nowy standard klientom innych naszych stacji.

Do tej pory otwarto już 22 sklepy Carrefour Express na stacjach paliw LUKOIL. Wszystkie placówki czynne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Sklepy funkcjonują na terenie kilku województw, a w samej Warszawie uruchomiono już 6 placówek. Innowacyjny koncept cieszy się dużą popularnością wśród klientów. Carrefour Polska i LUKOIL Polska planują dalszą współpracę.

 

Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach świata. Od ponad 30 lat firma skutecznie rozwija także sklepy franczyzowe. W Polsce Carrefour rozwija sklepy franczyzowe: Carrefour Express minimarket z zielonym logo sklepy o powierzchni od 100 do 500 m2, zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach oraz na terenach wiejskich; Carrefour Express convenience z  pomarańczowym logo sklepy samoobsługowe, przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich, ich powierzchnia sprzedaży wynosi do 100 m2, sklepy te oferują dodatkowe usługi, np. możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków czy doładowania telefonu. Sieć posiada również ofertę współpracy dla właścicieli małych sklepów, jest nią Globi. Pod szyldem tym efektywnie działają zarówno sklepy osiedlowe, jak i placówki handlowe zlokalizowane na terenach wiejskich. Obecnie w ramach sieci Carrefour w Polsce działa już blisko 400 sklepów franczyzowych.

 

LUKOIL jest jedną z czołowych spółek zajmujących się wydobyciem i przetwarzaniem ropy naftowej oraz gazu. Mimo, że większość działalności koncernu, jak na przykład badania czy wydobycie ropy naftowej, prowadzona jest na terenie Rosji, LUKOIL posiada także nowoczesne rafinerie, zakłady przetwarzania gazu oraz kompleksy petrochemiczne na całym świecie. Większość produktów koncernu kierowana jest na międzynarodowe rynki. Sieć sprzedaży produktów LUKOIL obejmuje już 30 krajów na całym świecie, w tym między innymi: Rosję, kraje basenu Morza Bałtyckiego, Wspólnotę Niepodległych Państw, Europę oraz Stany Zjednoczone. LUKOIL zajmuje drugą pozycję, wśród prywatnych koncernów notowanych na giełdzie, pod względem udokumentowanych złóż węglowodorów. Jest to największa spółka handlowa w branży wydobycia i przetwórstwa ropy naftowej w Rosji, o rocznych obrotach przekraczających 107 miliardów dolarów i zysku netto powyżej 9,1 miliarda dolarów. Jest to jedyny rosyjski koncern, którego akcje w większości są w posiadaniu mniejszościowych akcjonariuszy.

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...