Uhahaj dziecko - konkurs Netii i nadawcy Nickelodeon i Nick Jr
Wystartował kolejny konkurs Netii na Facebooku - Uhahaj dziecko. Tym razem przygotowany wspólnie z Nickelodeon i Nick Jr. Nagrody dla zwycięzców to żółte kombinezony SpongeBoba - bohatera uwielbianego przez dzieci serialu animowanego, oraz dźwiękomaty Nickelodeon. Na zgłoszenia organizatorzy czekają do 1 lipca br.
Po zakończeniu konkursu Tajemniczy Milioner przyszła pora na kolejną zabawę dla fanów Netii na Facebooku. Konkurs Uhahaj dziecko został przygotowany wspólnie z nadawcą kanałów dla dzieci Nickelodeon i Nick Jr.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy - poprzez aplikację na Facebooku Netii - dodać krótki film. Ma on pokazać radość dziecka, jego reakcję na wiadomość, że bohaterowie takich bajek, jak SpongeBob Kanciastoporty czy Pingwiny z Madagaskaru zagoszczą na ekranie jego telewizora. Filmy zamieszczane są na bieżąco w galerii konkursowej a internauci, poprzez głosowanie, wybiorą 10 najciekawszych spośród nich.
Zwycięzcy konkursu otrzymają żółte kombinezony SpongeBoba głównego bohatera jednej z ulubionych bajek dla dzieci. Wyłonieni zostaną przez Jury Konkursu spośród 10 zgłoszeń, które otrzymają największą liczbą głosów internautów. Dodatkowo, w każdym tygodniu trwania konkursu do wygrania jest 7 dźwiękomatów Nickelodeon.
Konkurs trwa przez dwa tygodnie - od 18 czerwca do 1 lipca br.
Link do konkursu: https://www.facebook.com/netia.sa/app_1512449038975098
dostarczył infoWire.pl