Ecommerce Trends CEE 2014: międzynarodowo na Stadionie Narodowym
Ecommerce Trends CEE 2014 (23-24 września br) to spotkanie dedykowane firmom z Europy Środkowej i Wschodniej, koncentrujące się na najistotniejszych aspektach handlu internetowego, handlu transgranicznym, mobilnym, nowoczesnych usługach logistycznych, płatnościowych i marketingowych. Podczas dwóch dni zostaną zaprezentowane najciekawsze projekty ecommerce, unikalne dane dotyczące rynku oraz nowatorskie usługi dla tego segmentu. Tym razem konferencji towarzyszy Ecommerce Trends Show&Expo, które odbędzie się 23 września, podczas pierwszego dnia konferencji.
Ecommerce Trends CEE 2014 to unikalna okazja poznania okolicznych rynków: Pavel Marceux (East-West Digital News) opowie o ecommerce w Rosji, József Szigetvari (Sanoma Media) przedstawi sytuację ecommerce na Węgrzech, ponadto zaplanowano także panel międzynarodowy z przedstawicielami Rosji, Rumunii, Czech oraz Polski.
,,Na Ecommerce Trends CEE 2014 zaprosiliśmy światowej klasy keynote speakerów Ian Jindal (Internet Retailing), który przedstawi 15 unikalnych cech sklepów brytyjskich odnoszących największe sukcesy w multikanałowej sprzedaży oraz Ibrahima Ibrahima (Portland Design Associates), który w inspirującej prezentacji nakreśli przyszłość sprzedaży. - mówi Agnieszka Świtkowska co-founder NoNoobs."
Ecommerce Trends CEE 2014 jest doskonałą okazją do nawiązywania międzynarodowych kontaktów, wymiany doświadczeń i zapoznania się z najbardziej innowacyjnymi trendami w branży, które w przyszłości mogą odegrać decydującą rolę w tym sektorze gospodarki. Partnerstwo branżowe nad Ecommerce Trends CEE 2014 objęły organizacje branżowe Ecommerce Polska oraz Ecommerce Europe.
,,Polska w regionie może kluczową odegrać rolę - uważa Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl. - Jesteśmy dużym rynkiem wewnętrznym, a nasze sklepy czy dostawcy usług radzą sobie coraz lepiej w Europie. Ecommerce Trends CEE 2014 ma na celu przybliżyć naszym sklepom okoliczne rynki, wskazać najważniejszych dostawców usług oraz dostarczyć istotnych informacji o rynkowych specyfikach. Bardzo ważne będą również prezentacje naszych sklepów, które już z sukcesem prowadzą paneuropejską działalność.- dodaje Dariusz Sokołowski.
O ekspansji zagranicznej oraz dostosowaniu funkcjonowania firmy pod kątem obsługi klienta opowie Ernest Pujszo (Oponeo). Sprzedaż na rynkach międzynarodowych to także wyzwania związane z pokonywaniem bariery językowej - o tym jak skutecznie promować się na wielojęzycznych rynkach poradzą Jacek Stryczyński (Lionbridge Poland and Slovakia) oraz Kajetan Malinowski (Lionbridge Poland). Unikalne wskazówki dotyczące metod lojalizowania klientów przedstawi Nicolas Jedraszak (Frisco.pl).
Na konferencji nie zabraknie tematów typowo biznesowych np. o budowaniu wartości spółki opowiedzą przedstawiciele Ernst & Young Marek Cieszko oraz Zbigniew Jusis zaś w jaki sposób rozwijać e-commerce dla B2B poradzi Damian Winkowski (Divante). Czego możemy uczyć się od liderów omnichannel commerce w Polsce? Ekspert Grupy Unity, Krzysztof Murzyn bazując na autorskim raporcie dotyczącym omnichannel commerce, przedstawi model funkcjonowania detalistów w różnych kanałach sprzedaży. Od technologii, przez logistykę, aż po działania marketingowe i prosprzedażowe, prześledzi dobre praktyki i sprawdzone narzędzia największych graczy rynku.
Na konferencji przedstawione zostaną nowe rozwiązania płatnościowe, nie zabraknie prezentacji dotyczących alternatywnych metod płatności takich jak bitcoiny Lech Wilczyński (InPay) czy nowych trendów w logistyce i dostawach Sławomir Żurawski (Poczta Polska) - dostawy tego samego dnia - czym opowie Adam Pawelczak (Allegro, właściciel m.in. Agito )
Konferencja skierowana jest przede wszystkim do kadry zarządzającej sklepów oraz firm dostarczających usługi dla szeroko pojętego rynku e-commerce. Ecommerce Trends CEE 2014 to również spotkanie dedykowane przedsiębiorcom działającym w obszarze tradycyjnego handlu, którzy chcą zapoznać się z najbardziej innowacyjnymi trendami w tej branży. Konferencja odbędzie się 23-24 września na Stadionie Narodowym w Warszawie. Tylko do końca sierpnia niższa cena konferencji dla wszystkich firm planujących swoją obecność. Głównymi partnerami konferencji są firmy MasterCard, Visa, Grupa Unity oraz Poczta Polska. Organizatorem konferencji jest NoNobs.pl S.A.
Konferencja: http://2014jesien.ecommercetrends.pl/
Bilety: http://2014jesien.ecommercetrends.pl/rejestracja-na-konferencje
Show&Expo: http://expo.ecommercetrends.pl/
dostarczył infoWire.pl