Spada sprzedaż Barbie. Dzieci wolą smartfony i tablety
Dodano:

W trzecim kwartale bieżącego roku sprzedaż lalek Barbie spadła aż o 21 proc. pociągając za sobą spadek zysku firmy Mattel o 22 proc.
Mimo, iż Barbie jest nadal największą i najbardziej rozpoznawalną marką lalek na świecie, sprzedaje się coraz słabiej.
Zysk firmy Mattel w II kw. w ujęciu rok do roku spadł z 422 miliardów dolarów do 321 miliardów dolarów.
Przemysł zabawkarski przeżywa trudne chwile z powodu rosnącego zainteresowania dzieci smartfonami i tabletami. Wyniki Mattela ratują świetnie sprzedające się lalki Monster High.
tvn24.pl
Zysk firmy Mattel w II kw. w ujęciu rok do roku spadł z 422 miliardów dolarów do 321 miliardów dolarów.
Przemysł zabawkarski przeżywa trudne chwile z powodu rosnącego zainteresowania dzieci smartfonami i tabletami. Wyniki Mattela ratują świetnie sprzedające się lalki Monster High.
tvn24.pl