Tradedoubler rozwiązuje problem nadmiaru danych w marketingu
Tradedoubler zaprezentował ADAPT - nowe narzędzie służące do błyskawicznej oceny skuteczności i optymalizacji online'owych kampanii marketingowych. Jednocześnie firma ogłasza nową strategię rozwoju, której celem jest osiągnięcie pozycji lidera w dostarczaniu najwyższej jakości danych dla reklamodawców opartych o skuteczniejszą analizę danych, lepszą technologię i wieloletnie doświadczenie firmy.
Według Tradedoublera, jednego z pionierów koncepcji performace marketingu (w której wydawcy nagradzani są za wyniki kampanii reklamowych), ilość danych, które trafiają dziś do marketerów zamiast pomagać - paraliżuje firmy.
Wzrost ilości danych wynika z łatwiejszego dostępu do informacji o transakcjach i kupujących oraz rosnącej liczby wyspecjalizowanych platform i technologii dla branży marketingowej, generujących wycinkowe dane. Zdaniem Tradedoublera nadmierna ilość informacji powoduje, że firmy nie są w stanie podejmować racjonalnych decyzji biznesowych.
Aby rozwiązać ten problem Tradedoubler opracował ADAPT - narzędzie business intelligence, które pozwala menedżerom szybko uzyskać wartościowe dane oparte na kluczowych wskaźnikach efektywności (KPI), niezbędnych do podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
Nowe narzędzie ADAPT dostarcza szczegółowych informacji o skuteczności kampanii w czasie rzeczywistym. Prezentuje dane w łatwej do zrozumienia formie graficznej na panelach użytkownika. Pozwala to na śledzenie skuteczności i optymalizację kampanii reklamowych.
ADAPT jest pierwszym z serii nowych produktów, które zostaną wdrożone w ramach ogłoszonej dziś nowej długoterminowej strategii rozwoju firmy Tradedoubler.
,,Badania dowodzą, że nadmiar informacji prowadzi do błędnych decyzji. Lub co gorsza, do nie podejmowania decyzji w ogóle. Do firm płynie nieskończony strumień danych, dlatego sztuką jest zidentyfikowanie i reagowanie na właściwe dane w odpowiednim momencie. ADAPT jest lekarstwem na paraliż decyzyjny firm - pozwala zobaczyć to, co było niewidoczne. Dostarcza klientom najważniejszych informacji marketingowych i sprzedażowych wtedy, kiedy są najbardziej potrzebne", mówi Matthias Stadelmeyer, prezes firmy Tradedoubler.
Zgodnie z nową strategią Tradedoubler zamierza zostać liderem w dostarczaniu wartościowych informacji dzięki optymalizacji ruchu z wielu wysokiej jakości źródeł, wykorzystaniu opatentowanej technologii performance marketingu i dogłębnej wiedzy o konsumentach, opartej o analizę ich zachowań w sieci.
Platforma technologiczna firmy Tradedoubler zostanie rozbudowana tak, by objąć zasięgiem wiele źródeł ruchu wysokiej jakości. W ten sposób firma zamierza umożliwić marketerom dotarcie do większej liczby konsumentów - a co za tym idzie budżetów, którymi dysponują.
Firma zainwestuje w rozwój zintegrowanej technologicznej platformy reklamowej, która pozwoli optymalizować kampanie reklamowe na podstawie analizy danych, dzięki czemu reklamodawcy mogą lepiej rozumieć zachowania klientów i w ten sposób tworzyć bardziej efektywne kampanie reklamowe. Zadanie to zostanie powierzone zespołowi developerów, do którego dołączy 25 nowych specjalistów.
Piętnaście lat doświadczenia Tradedoublera w dziedzinie performance marketingu pozwoliło firmie zgromadzić dogłębną wiedzę o zachowaniach konsumentów w sieci oraz dało solidne podstawy do planowania i projektowania skutecznych kampanii i programów dla klientów.
Wdrożenie nowej strategii poprzedziło wzmocnienie najwyższej kadry menadżerskiej firmy Tradedoubler o osoby, które dysponują szerokimi kompetencjami i wieloletnim doświadczeniem w Tradedoublerze i branży marketingu internetowego.
,,Tradedoubler jest jedynym graczem, który posiada w ofercie usługi afiliacyjne w sieci partnerskiej i technologię white-label. Nowa strategia firmy wzbogaca oba te elementy. Udoskonalona technologia pozwoli nam zebrać więcej danych o zachowaniach konsumentów i w konsekwencji pozwoli nam lepiej analizować dane. To z kolei zaowocuje lepszymi wynikami dla naszych klientów. Dziś postawiliśmy pierwszy krok ku naszemu celowi: będziemy dostarczać zoptymalizowane, oparte na dogłębnej analizie dane, które pozwolą dotrzeć do konsumentów na wielu platformach cyfrowych", dodał Stadelmeyer.
dostarczył infoWire.pl